NA: Tudor BB Chrono SG + Poll + Advies gevraagd!

Gefeliciteerd!

Overigens: Ik heb leder geroepen omdat je NATO er niet echt uitzag als een NATO. Was dat een perlon of andere vorm van single strap? Ik denk dat ie er op een klassieke G10 NATO met omvouw-deel nog cooler uit zou zien, maar velen vinden dat heiligschennis.

Altijd leuk, vintage ogende Chrono met twee registers. :+1:

2 likes

Iedereen super bedankt voor de leuke reacties! :grin:

Zelf draag ik hem nu op staal / goud, maar het blijft toch kriebelen om een lederen band te bestellen / laten maken als op de laatste foto’s.

Als mensen daar nog tips voor hebben dan hoor ik het graag! :smiley: (Ik zie op de Tudor site ook niet dat ik hem los zou kunnen bestellen…?)

Fijne zondag!

Tof horloge!

1 like

Ik vind het erg jammer dat de band gold-capped is in plaats van solid 18 karaats. Dat zou Tudor niet meer moeten doen, net als neppe rivets. Dat heeft het merk bij lange na niet meer nodig.

Ikzelf vind dit horloge echt vet op de bund-strap maar dat is denk ik geen populaire mening :sweat_smile:.

Geniet van je nieuwe aanwinst.

2 likes

Ik vind dat het horloge een lederen band goed kan hebben! Persoonlijk vind ik leer ook iets fijner dragen dan staal of staal/goud.

1 like

Wát een ontzettend gaaf horloge! Banden keuze vind ik wel lastig, staat ze allemaal wel goed. Zou zelf denk ik met dezelfde vraag zitten :smile: maar in de praktijk voor de stalen band of een goede rubber/siliconen band gaan. Gefeliciteerd met de aanschaf. :heart_eyes:

1 like

Ik vind zelf de vind strap ook super, daar ben ik ook naar op zoek, maar kan hem niet los bestellen… (Alleen ik zou wel de bund pad er af halen, dat is niet wat jij bedoeld denk ik?:wink:)

Ik doelde op de bovenste afbeelding. Dat kan het horloge goed hebben m.i.

1 like

Heel veel banden staan m goed! Mooie banden swapper dus. Veel plezier ervan.

1 like

@JPM

Dat dacht ik inderdaad al!

Zelf vind ik hem ook heel tof er uit zien zo op een plaatje, of bij iemand anders.

Zelf denk ik niet dat ik hem zo zou dragen omdat het niet helemaal mijn stijl is. Daarbij vind ik de kast al erg dik en door de lange lugs is dit echt de max voor mijn 17,5cm polsjes. Met de bund pad wordt hij nog dikker en oogt hij nog groter…

Ik vind die bund band zonder dat onderzetdeel best wel heel goed staan.

1 like

@flowert

Ik ook! Daarom ben ik ook op zoek naar deze (of een soortgelijke) band.

Nogmaals, als mensen tips hebben hier voor, dan hoor ik het graag!

Groetjesssss

1 like

Prachtige Tudor proficiat!

1 like

Zwart en goud, gaaf! Ik zou de stalen band eraan houden.

1 like

Deze heeft mijn aandacht ook sinds ik hem bij S&C in Maastricht zag liggen. Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring de komende maanden, en welk bandje erop gaat👌🏼

1 like

Nogmaals gefeliciteerd Kevin! Erg mooie Tudor

1 like

Gaaf hoor! Ik vind hem een stuk stoerder dan de TT Daytona. De dial is inderdaad heerlijk!

1 like

De zwart stalen band van de limited all black past er ook op! Mis staat ook zeker niet.

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck: zou 'm zeker op de staal/ gouden band dragen.

2 likes

Ik heb dezelfde mening al draagt het wel HEEL erg groot op de bund…

1 like