NA: Tudor BB Chrono SG + Poll + Advies gevraagd!

NA: Tudor Heritage Black Bay Chronograph Steel / Gold

Zoals enkele van jullie misschien weten ben ik enorm fan van chronograaf horloges. Zo heb ik onder andere een Breitling Colt chrono, Breitling Chronomat chrono, Omega Speedmaster reduced, Tag Heuer Aquaracer chrono, Zodiac Grandrally chrono en nog wat andere Seiko Chrono’s gehad.

Een tijdlang had ik mijn zinnen gezet op een Breitling Chronomat Airborne 41 gezet. Na meerdere malen bijna tot een akkoord te zijn gekomen, gingen al deze deals helaas aan mijn neus voorbij. Ik hield chrono, marktplaats en HF in de gaten, maar langzaam werd de verliefdheid minder…

Toen zag ik op Instagram een foto van de Tudor Heritage Black Bay Chronograph Steel / Gold langs komen. Zelf heb ik nog nooit een horloge met de staal / goud combinatie gehad, eerlijk gezegd verafschuwde ik het… Maar op een of andere manier had deze dial een enorme aantrekkingskracht op mij. De vintage look, met zachtgouden details maakte mij verliefd! :smile::heart_eyes:

Tot mijn grote verbazing zag ik er eentje in NL te koop staan voor een nette prijs, gister een afspraak gemaakt en gekocht!! :partying_face: Zelf vind ik de staal / gouden band nog wel wat veel van het goede, maar ik kan er zeker aan wennen. Op nato draagt hij ook heerlijk, rubber band heb ik er ook bij maar dat vind ik echt niks gezien de toch ietwat vintage uitstraling.

Wat vinden jullie? (Ik heb er zelf even een leder bandje op geslingerd dat ik nog had liggen, ik weet dat hij 1mm te smal is voor de lugs, maar het gaat om het idee :wink:)

Plaatjes!!

9






  • Staal / Goud
  • Nato
  • Leder
  • Rubber

0 stemmers

Zelf wil ik er een lederen nubuck-achtige band bij kopen voor de afwisseling (zie onderstaande foto’s). Tips hiervoor zijn erg welkom!!!


A13315351C1X2

Geniet van het weekend allemaal!

Groetjes,
Kevin

33 likes

Goud/stalen band vind ik absoluut het mooiste. Persoonlijk zou ik het horloge niet anders dragen. Heel veel plezier ermee.

2 likes

Mooie klok hoor!

1 like

Op Nato super :+1:

Leuk ding hoor, veel plezier ermee!!

1 like

Heel gaaf. Op de staal/gouden band zeker. Met andere straps/banden vind ik het een stuk minder.

Edit: je ziet het alweer. Zo veel verschillende smaken… Hoe draag jij hem het liefst?

1 like

Damn leuk model zeg! Nooit eerder gezien. :ok_hand:t3:

1 like

Heel gaaf horloge! Vooral die nubuck band lijkt mij er heel tof op… gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd. Vind dit echt een geslaagd model! Veel plezier ermee :fire:

1 like

Gaaf ding! Ik vind hem echt het mooist op de staal gouden band!

1 like

Ik zou voor die nubuck band gaan of mooi geleefd leer, mooi ding! Veel plezier ermee!

1 like

Mooi ! zoiets zoek ik ook nog vind staal/goud wel het mooist

1 like

Goud staal + 100.
De pushpins zitten veels te laag aan de lugs & de kast oogt daardoor optisch veels te hoog om op iets anders te dragen dan de originele TT band.

1 like

Knaller van een horloge! Goud staal is top :grin:

1 like

Mooi :ok_hand:t2:

1 like

Heel gaaf en zeker op staal goud

1 like

Zeer mooi horloge. Ik zou ‘m op een egaal matte band dragen (rubber/leer/seatbelt wellicht)

1 like

Heel gaaf horloge. Heb er ook een zoekertje voor lopen op chrono, maar deze heb ik dan gemist anders was ik er waarschijnlijk voor gegaan!

1 like

Heel mooi!!!

1 like

Een zwarte band staat hem wat mij betreft het beste. Die rubbere (vanguard?) is op een vreemde manier erg fraai :shushing_face::ok_hand:

1 like

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hem erg mooi vind. Hij klopt aan alle kanten!

2 likes