NA: Tudor BB GMT & eindelijk even voorstellen

Hallo allemaal!

Vorige week heb ik van een Forumlid deze Tudor Black Bay GMT (ref. M79830RB-0001) overgenomen. Een mooi moment om mezelf eindelijk eens voor te stellen en kort mijn (beginnende) collectie te laten zien.

Ik ben Pim, midden twintig en ongeveer 7 jaar geleden begon de interesse in horloges. Na wat onderzoek op het web heb ik toen een Fossil Skeleton Watch aangeschaft. Voor het budget van een destijds nog tiener een toppertje.

Een jaar of 2 later begon ook de behoefte naar iets wat ik kan dragen tijdens sporten en vakanties in de bergen. Via de Horlogemarkt op dit forum heb ik een Casio Pro Trek (PRW-3500) aangeschaft. kenmerken: groot, multifunctioneel & niet kapot te krijgen.

Rond die tijd heb ik ook op Ebay voor een paar tientjes een Vostok Komandirskie in m’n mandje geklikt. Paar weken later kwam het pakketje binnen… totaal andere dial dan dat ik had besteld. Het model dat ik in m’n hand had bleek een een Russische vlag en 2 MIG’s (correct me if i’m wrong) te bevatten. Eindstand: zo goed als nooit gedragen. En met de ontwikkelingen van dat land in de afgelopen 1,5 jaar in het achterhoofd, ben ik dat ook zeker niet meer van plan.

Mijn interesse voor horloges werd groter en groter. In 2019 heb ik toen eindelijk mijn eerste ‘echte’ horloge kunnen kopen (wederom via het verkoophoekje op dit forum). Eentje die ik al lang in het vizier had, de Hamilton Pilot Day Date Auto (ref. H64615135) AKA ‘Interstellar’. De afgelopen 4 jaar zo goed als dagelijks gedragen, tot vorige week natuurlijk :smile:

Tot zover een stukje achtergrond, kunnen we nu door naar de NA. De Tudor Black Bay GMT is volgens mij een welbekende op het forum, dus met de specs ga ik jullie niet vervelen. Dit derdehandsje komt uit 2019 en toen ik 'm in het echt zag was ik direct verliefd. Ik kan jullie verzekeren dat deze veel draagtijd gaat krijgen!

Bedankt voor het lezen en excuses voor de matige foto’s. :sweat_smile: Ik ga er aan werken!

84 likes

Welkom hier en een mooie, gevarieerde collectie :+1:Toffe aanwinst!

1 like

De Tudor BB GMT is een topper! :star_struck:

1 like

Welkom op HF Pim. Dank voor het delen van je horloge reis, tot dusver. Vanaf nu gaat het hard :grin:
Gefeliciteerd met je BB GMT. Mooie topper :+1:t2:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom. Mooie horloges. Veel plezier hier.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wees welgekomen, Pim :upside_down_face:

Mooie collectie hoor, die Hamilton springt er voor mij uit :+1:

(en die Casio is ook niet te versmaden :ok_hand:)

1 like

Een heerlijke aanwinst :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

1 like

Geniet van je GMT en welkom!

afbeelding

2 likes

Welkom!

Die Tudor GMT is geweldig! Ik heb hem al twee keer te koop gezet en toch maar teruggetrokken, blijft gewoon een heel fijn en gaaf horloge!

3 likes

Leuk Pim! Staat je goed die GMT. :star_struck:

1 like

Onbegrijpelijk dat de vorige eigenaar 'm heeft verkocht! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Welkom Pim emot-tiphat

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink: nette collectie heb je al. De Hamilton vind ik ook mooie uitvoering :ok_hand:

1 like

Welkom. En gwfeliciteerd met je NA.

1 like

welkom Pim, mooie Tudor heb je daar.

1 like

Beestachtig mooi! Congrats & Welcome!:facepunch:t2:

1 like

Welkom :blush:

1 like

Welkom naamgenoot! Mooie collectie al, veel draagplezier toegewenst van de Tudor.

1 like