Waar met de BB58 de grote interesse voor Tudor was begonnen, bleef ik ook regelmatig rondkijken voor de 37mm variant.
Een beetje budget vrijgemaakt met het verkopen van de Omega Pre Bond. De midsize was toch net iets te klein met 36mm al blijft het een tof model. In ieder geval naar een andere liefhebber gegaan.
En toen kwam daar toch net @VriesKou in het blauw.
Op een maandagmorgen afgesproken en de deal was snel beklonken. Heerlijke Espresso erbij en een wat over de horlogehobby en het gezinsleven met 2 kleine kinds gepraat.
Ook nog de Grand Seiko even gewisseld en een enthousiaste reactie. Dus wie weet @VriesKou toch ooit een GS?
Heel mooi. Gefeliciteerd met de nieuwe bb54.
Maar wat is het nou dat het verschil maakt met de bb58? Is het grootte verschil dusdanig dat je ze beide naast elkaar kan hebben? Of is er meer verschil?
Ik vraag dit, omdat ik denk over de aanschaf van de bb58, maar de bb54 nooit gepast of gezien heb.
37mm en 39mm gaat prima naast elkaar! Vooral de dikte zit verschil in. BB54 is echt wel plat. BB58 iets meer aanwezig maar beide eigen charme. Kwestie van passen inderdaad.