NA Tudor BB54

Goedemiddag HF!

Deze NA hadden jullie nog te goed.

Waar met de BB58 de grote interesse voor Tudor was begonnen, bleef ik ook regelmatig rondkijken voor de 37mm variant.

Een beetje budget vrijgemaakt met het verkopen van de Omega Pre Bond. De midsize was toch net iets te klein met 36mm al blijft het een tof model. In ieder geval naar een andere liefhebber gegaan.

En toen kwam daar toch net @VriesKou in het blauw.

Op een maandagmorgen afgesproken en de deal was snel beklonken. Heerlijke Espresso erbij en een wat over de horlogehobby en het gezinsleven met 2 kleine kinds gepraat.

Ook nog de Grand Seiko even gewisseld en een enthousiaste reactie. Dus wie weet @VriesKou toch ooit een GS? :wink:

Genoeg geschreven tijd voor foto’s!

T fit is echt een uitkomst, in de zomer kan deze net een tikje losser verwacht ik en voor nu is de band perfect!

Nog een foto met de BB58 voor de liefhebbers:

Voor nu genieten van het prachtige merk TUDOR waar ik naast Grand Seiko toch een zwak voor heb gekregen.

Bedankt voor het lezen HF!

88 likes

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Wat een top duo :heart_eyes: Gefeliciteerd met je sportieve NA

1 like

Geniet ervan :+1:

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd met de nieuwe bb54.
Maar wat is het nou dat het verschil maakt met de bb58? Is het grootte verschil dusdanig dat je ze beide naast elkaar kan hebben? Of is er meer verschil?
Ik vraag dit, omdat ik denk over de aanschaf van de bb58, maar de bb54 nooit gepast of gezien heb.

2 likes

Was gezellig en geniet ervan!

Wie weet! Gewoon een mooi ding :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst! Geniet er van :+1:

1 like

BB54, altijd goed! Gefeliciteerd.

1 like

37mm en 39mm gaat prima naast elkaar! Vooral de dikte zit verschil in. BB54 is echt wel plat. BB58 iets meer aanwezig maar beide eigen charme. Kwestie van passen inderdaad.

2 likes

Gefeliciteerd! Heel veel plezier ermee!

1 like

Geweldig Trio zo :ok_hand:t2:. Veel plezier ervan!

1 like

Geniet ervan.

1 like

Mijn beste,

Fraaie aanwinst hoor.
Zit als gegoten!!
Proficiat.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Een schitterende aanwinst :ok_hand: Tudor is en blijft ook voor mij een prachtig merk.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Prachtige aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie BB54! :hugs::pray:

1 like

Goed bezig

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heerlijk horloge al zeg ik het zelf! Ga er lekker van genieten!

4 likes