NA: Tudor BB58 Blue

Hallo allemaal,

Afgelopen dagen begon de Tudor BB58 Blue steeds meer bij mij te groeien. Sinds dat ik de Tudor Black Bay GMT in mijn collectie heb merkte ik dat mijn Black Bay Black 79230n steeds minder ging dragen en bekroop mij het gevoel dat beide veel in elkaars vaarwater zitten. Een BB58 blue zou overall gezien meer een opzich zelf staand horloge in de collectie zijn en qua kleur en formaat meer verschillend zijn tov mijn recent aangeschafte Black Bay GMT. Gisteren even naar Schaap Citroen gegaan om de Tudor BB58 Blue een keer in het echt te aanschouwen. Tegenwoordig liggen ze gewoon in het meervoud in de vitrine. Hetzelfde geldt voor de Tudor Black Bay GMT. Maar dat terzijde. Anyhow de BB58 Blue had mij gisteren aangenaam verrast en het eerste zaadje was gepland. Wel voor mijzelf besloten om geen overhaaste beslissingen te maken en eerst netjes mijn Black Bay Black 79230n te verkopen. Dezelfde avond alvast maar even vluchtig de Black Bay Black op marktplaats gezet. Ik dacht een mooie advertentie in het blauwe gedeelte komt later wel, daar moet ik nog even de tijd voor nemen. Ik had weinig verwachtingen bij marktplaats, maar tot mijn verbazing dezelfde avond nog een mooi bod gekregen. De andere partij was serieus geïnteresseerd en na even ruim 10 minuten gebeld te hebben en uitgebreid over horloges en over Tudor te hebben gepraat bleek het al snel ook een echte horloge liefhebber en groot Tudor fan te zijn. Kortom binnen no time mijn Tudor Black Bay Black verkocht aan een rasechte liefhebber. Alvast even voor de volgende dag een afspraak ingepland bij Schaap Citroen en toen de deal rond was kon ik daadwerkelijk het horloge ophalen. Wat wel grappig was is dat ik die Schaap Citroen gebeld werd met dat ik vandaag weer een afspraak ingepland had en of dat wel klopte aangezien ik gisteren ook al voor hetzelfde horloge was langs geweest. Jazeker zei ik en leg die BB58 blue maar alvast even apart, ik kom hem vanmiddag ophalen. Om een lang verhaal kort te maken het kan snel gaan. In minder dan 24 uur volledig tegen verwachting in mijn Black Bay Black verkocht voor een mooie prijs aan een rasechte liefhebber en mijn nieuwe BB58 Blue om de pols! Kortom een top dag. Ik ben echt waanzinnig blij met mijn nieuwe aanwinst! Ergens zal ik de vintage vibe en gilt dial van de Black Bay Black 79230n wel missen, maar wat meer kleur en de andere iets toegankelijke kastmaat van de BB58 blue bevalt mij echt ontzettend goed! Denk dat het ook maar balans in de collectie brengt en daarmee een goede vervolgstap is. Genoeg gezwets, tijd voor een fotootje! Een uitgebreide foto shoot volgt later…:sunglasses::+1:

Bedankt voor het lezen.

MvG Ralph

144 likes

Van harte met deze mooie NA!
Geniet ervan!

1 like

Proficiat, goede keuze. Die blauwe zit bij mij ook nog steeds te knagen. De 58 is een topper van jewelste!

1 like

Top!
Graag op het strand of tijdens een wandeling over de heide … :wink:

Van harte Ralph, mooie aanwinst en leuk om te zien dat er weer wat kleur komt bij de hoofdzakelijk zwarte duikers. Veel draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Vette aanwinst! Geniet er van

1 like

Lekker zeg!

1 like

Mooi Ralph!:ok_hand:

1 like

Goede keus! Geniet er van

1 like

Leuk! Staat je prima. Het regent BB58 blues op het forum de laatste weken (hier inclusief).

Geniet ervan! Het is een prachtige aanvulling voor je collectie. Ik kijk uit naar de foto’s!

2 likes

Weer een prachtige aanwinst Ralph :star_struck:

1 like

Mooi en snel geregeld. Denk ook dat dit een beter horloge is voor bij je collectie. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd!!!
Toppertje…en wat is ie lekker :heart_eyes:

Misschien binnenkort een Blue BB58 only starten :stuck_out_tongue:

1 like

Ja dit viel mij ook op. Echt niet normaal ze lijken met bosjes uit de lucht te vallen. En zoals ik al eerder beschreef heb ik ze bij meerdere ADs in de vitrine zien liggen. De hype en over list betalen grijs lijkt wel een beetje over…

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Inderdaad. Had deze ook in de vitrine gezien. Was er wel over aan het denken, en dan die dag dat ik het zag was het zonnig dus het klopte wel. De dag erop afspraak en gekocht. Heb nog tussen twee exemplaren kunnen kiezen.

1 like

Dat heb je snel gedaan, hele mooie aanwinst en toevoeging aan je collectie👍

1 like

Uitstekende keuze. Een stuk mooier dan de zwarte!

1 like

Prachtige kleur dat navy blue. Gefeliciteerd Ralph! Maar met veel plezier dragen. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd Ralph.
Prima keuze naar mijn idee.

Veel plezier ermee!

1 like