NA: Tudor BB58 GMT

Beste leden,

Vandaag de nieuwe Tudor BB58 GMT opgehaald bij de AD. Wat moeten rondbellen want hij is niet overal beschikbaar.

Ik vind hem zelf veel beter tot zijn recht komen in het echt dan op foto’s/filmpjes. Voor diegene die twijfelen kan dit mss nog wat meer doen jeuken😂.

Het horloge is en valt ook opmerkelijk kleiner uit dan mijn BB58 Burgundy wat voor kleine polsen goed nieuws is.

De Burgundy gaat hiermee wel uit de collectie en verdwijnt naar C24 en aanverwanten (geen rechten op het blauwe deel hier).

92 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst! Dat diep rode is echt prachtig!

1 like

Gefeliciteerd!!

Inderdaad een verschil met de Burgundy. Kan de GMT ook op jubilee geleverd worden.

2 likes

Gefeliciteerd !
Prachtig.

1 like

Bijzonder stijlvolle NA, gefeliciteerd. Geslaagde release van Tudor. Persoonlijk vind ik de Burgundy op jubilee er prima naast passen. Oftewel een heerlijk duo

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!!
Schitterende Tudor.:ok_hand:

Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi hoor :slightly_smiling_face: ik snap de overlap met de burgundy wel.

1 like

De Burgundy is dan ook geen 58, maar een gewone BB41.

Gefeliciteerd met je NA!

7 likes

Heel gaaf!!
Geniet ervan.

1 like

Mmm ik dacht enkel op oyster/3-link en rubber. Maar misschien volgt dat nog wel? Of aftermarket. Ik was grote fan van de jubilee maar hij is wel een pak opzichtiger dan de oyster/3-link.

3 likes

Eentje links en eentje rechts mss?:joy:

1 like

:flushed:
Je hebt absoluut gelijk, sorry

1 like

Mee eens dat deze opzichtiger is, maar op de nieuwe Monochrome en jouw Burgundy staat het wel top. Daardoor passen deze twee volgens mij ook prima naast elkaar. Als het financieel kan, zou ik ze beide houden

1 like

Een paar weken geleden deze GMT voor het eerst in het echt bekeken. Vond hem een stuk mooier dan verwacht. Mooie aanwinst! :+1:

2 likes

Mooi!!!

(en is het een heel gek idee om de bracelets te wisselen?)

2 likes

Gaaf hoor enjoy :ok_hand:

1 like

Heel mooi

Staat ook op mijn lijst. Eerst bekijken, weet niet of 39mm „passen“
Maar de specs zijn veelbelovend!

Enjoy😎

1 like

Die is echt héél tof :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

:boom:BAM :boom: wat een topper.

1 like

Gaaf hoor! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like