NA Tudor BB58 ‘navy blue’

Ik snap dit dus niet , dit model is bij navraag gewoon fatsoenlijk verkrijgbaar bij de AD.

1 like

Bonnetje op de foto zegt €3470. Verkoop voor €4000 levert hem een leuk extra zakcentje op.
Hij durft hem van de schrik niet in het blauwe gedeelte te zetten :wink:
Hij blijft natuurlijk wel een “echte” horloge liefhebber want hij wilde hem graag hebben :rofl:

4 likes

imagehttps://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/510T3ZQ0SRL.SX314_BO1,204,203,200.jpg

… maar koos voor de BB58 omdat daar meer winst op te behalen valt

1 like

Je hebt helemaal gelijk! Als 17 jarige je zomervakantie opofferen voor een horloge, dat is wel wat sneu.

Dit gaat in mijn beleving toch helemaal nergens over, nieuw horloge kopen (die overigens bij de meeste AD’s en zelfs op schiphol bij Gassan gewoon verkrijgbaar is) snel een NA plaatsen op HF voor de like’s en dan op MP gooien voor een premium prijs… …

Te bizar voor woorden

17 likes

Ik snap het wel, het is vrij simpel.

TS heeft een Rolex DD te koop staan voor € 11.000,- aangezien hij eigenlijk een Rolex GMT Pepsi zoekt en ‘slechts’ student is. Koopt nu een Tudor aangezien hij er een stalen model bij wil. Twijfelde nog tussen de Black Bay 58 en de Omega Speedmaster.
Houdt zijn Rolex DD in de collectie en zet binnen een dag de Tudor met 15% premium te koop.

Simpel toch…? :sunglasses:

4 likes

Ja dat snap ik allemaal wel.
Maar waarom men denkt op een goed leverbaar model een premie te kunnen vangen (of als hij wel verkocht wordt waarom men een premie betaalt ) daar kan ik nog niet helemaal bij.

1 like

Oh jammer dat ik dit gemist heb.
Had zeker het café gehaald. Champi en chocola… :dancer:
Meer dan 50% premium gezien het bonnetje op de foto in het topic. :upside_down_face:.

5 likes

€ 3470, waarvan € 2470 gepind :wink:

2 likes

Oh. Dan is het goed. Beste man wil enkel zijn benzinekosten er uit halen. :+1:

1 like

Leopoldsburg - Antwerpen is nog geen 70 kilometer. Zou hij in een tank rijden…? :rofl:

3 likes

Ik heb nog niet eerder zo’n NA gezien. Belachelijk (als het dezelfde persoon is)

2 likes

Eindelijk… na al die weken wachten! Het perfecte horloge naast de daydate… om binnen een dag weer door te verkopen en winst te maken :joy:… allemaal prima natuurlijk want hij bied hem niet hier aan op ons mooie forum maargoed… ik had die Na Post toch achterwegen gelaten als ik hem was… :roll_eyes:

4 likes

Inkoop: € 3.470
Vraagprijs: € 4.000

Op het eerste gezicht een ‘winst’ van € 530,- zou je zeggen.

Echter, de € 4.000 is een vraagprijs, TS weet niet of dat er ook daadwerkelijk voor betaald gaat worden.
Het zou me niets verbazen als dit horloge voor maximaal € 3.700 verkocht gaat worden via MP.

Leopoldsburg - Slaets is ongeveer 60 autokilometer enkele reis (50 minuten rijden).
Benzinekosten + parkeerkosten: ongeveer € 25,-.
Heenreis naar Slaets, verblijf daar, terugreis: totaal 2 uur arbeid à € 25,- = € 50,-.

Totaal inkoop: € 3470 + € 25 + € 50= € 3.545,-
Verkoop: € 3.700,-
‘Winst’: € 155,-

Voor € 155 een paar uur bezig zijn, in de tussentijd je reputatie bij een juwelier en een horlogeforum te grabbel gooien en wellicht ook nog allerlei vage MP-lieden aan je deur / in je mailbox moeten toelaten…?

Ieder zijn hobby! :grin:

24 likes

Dezelfde gebruikersnaam zegt wellicht iets, i.c.m. een gouden Day-Date om de pols…? :sunglasses:

2 likes

Op het moment € 74,- verlies :sunglasses:

Dure fles champagne op deze manier, kost € 19,99 in de winkel :see_no_evil:.

@Krikke kan beter economie gaan studeren

3 likes

Schitterend topic dit.

10 likes

Bijzonder dat Slaets hem had binnen 1 dag. Twee weken geleden hadden ze nog een wachtlijst van 15 mensen.

2 likes

Wellicht heeft Christopher een speciale band met Slaets en voorrang gekregen.
Nu maar hopen dat Slaets niet meeleest op HF / MP…

4 likes