NA Tudor BB58 ‘navy blue’

Na een mail gestuurd te hebben naar Slaets in Antwerpen mocht ik een dag later de Tudor gaan ophalen. Een fles champagne gehad wegens covid-19 en een tussenstop gemaakt bij de chocolatier Del-Rey in Antwerpen.

43 likes

Deze wou precies niet doorkomen.

Veel draagplezier

1 like

Veel draagplezier, maar euh moest je niet in Antwerpen wegblijven?

12 likes

Gefeliciteerd!! Zeker een NA die gevierd mag worden. Cheers! :champagne:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd!
Mooiste uitvoering naar mijn mening.

1 like

Is gisteren al gebeurt. Alleen is het niet bij 1 fles gebleven… :sweat_smile:

Dit was een essentiële verplaatsing :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Nou. Het is maar net wat je “redelijk” vind… Hier kan je ook 1.5 nieuwe exemplaren voor vinden.

Mooie aanwinst!
Ik ben vooral jaloers op de macarons :sunglasses:

5 likes

Zijn daar echt goddelijk!

???

Tudor BB58
€ 4.000,00

19 likes

Veel draag, drink en eet plezier! :champagne:

En meteen weer door verkopen voor een premium, wat een liefhebbers forum is dit toch hè!

17 likes

Haha geld stinkt niet toch!? Dat hele ‘kijk mij eens blij zijn’ draagt alleen niet erg bij aan zijn geloofwaardigheid :rofl:

2 likes

Mooie aanwinst !!

Wel gewaagd hoor, Antwerpen in bij ons in Nederland Code Oranje COVID (negatief reisadvies)

2 likes

Kansloos dit inderdaad… :-1:

4 likes

De combinatie van de twee maakt het natuurlijk ontzettend kansloos.

Deze kopen om een kleine premium te pakken “omdat het kan” verpest deze hobby voor veel mensen hè. Stel je bent een jongen van 17 die helemaal weg is van horloges en de hele zomer gewerkt heeft om deze te kunnen kopen, en dan lukt het jou niet omdat deze figuren ze allemaal oppikken en voor +15% weg zetten…

15 likes

Dit is wat ik bedoel, wat ben jij een stakker,de spaarcentjes van een liefhebber uit de zak kloppen, klasse, jij hoort hier niet op het forum.

7 likes