NA Tudor BB58 ‘navy blue’

Door de mand vallen? Moeilijk als de volgende al op komst is. Waarom zou je er dan niet van kunnen genieten?

Dit was mijn broer. Echter was dit niet gekregen, maar allemaal gekocht. Hij is toch van alles afgeraakt dus wat is het probleem?

Jij bent je broer…? :thinking:

3 likes

Dit is van mij en daar is niks van GEKREGEN. Dus als je niks weet kan je beter je mond houden. Dit is allemaal gekocht en het mag nu de deur uit. Is daar een probleem mee? Neen, dit mag volkomen. Of is er jaloezie in’t spel omdat bepaalde mensen het niet kunnen bemachtigen? :wink:

Ik weet er inderdaad niks van.

Ik zie alleen een NA topic op HF, waarbij het aangeschafte horloge dezelfde dag nog met een premium op MP te koop wordt aangeboden.

Moet je helemaal zelf weten uiteraard, maar kijk niet raar op als je reacties ontvangt die je niet op prijs stelt.

Ben benieuwd naar de volgende NA!
Ik wacht met spanning de Marktplaats advertentie af :kissing_heart:.

11 likes

Top, moest je dan interesse hoor ik het wel! :rofl::ok_hand:

Kan je de volgende keer je NA-topic niet gewoon in de marktplaats advertentie zetten? Dan geef je ons gewoon een link en kunnen we het daar lezen.

Daag @Krikke, horlogeliefhebber!

19 likes

Wat ben jij een ongelofelijke droeftoeter zeg. En nee niet omdat je wat gratis wisselgeld kunt pakken al doe je dat 10x per dag altijd doen!

Jij bent gewoon heel sneu :wave: doei

5 likes

Ik vind van niet. Als de intentie is om een horloge direct voor premium door te verkopen dan moet je geen NA topic maken. Ik wil de moeite doen om zoveel mogelijk te lezen en een leuke reactie achter te laten. Maar op deze droevige intentie zit ik niet te wachten.

18 likes

Ik denk dat er wel genoeg over gezegd is.

15 likes