NA Tudor BB58

Herkenbaar!! Ik ben zelf helemaal lyrisch van de Marinemaster 300 sluiting. Die heb ik overal opzitten waar hij op past. Super fijn zonder tools even een standje groter of kleiner maken.

4 likes

Proficiat met je nieuwe aanwinst :+1:

Ik draag de BB58 nu bijna drie maanden als enige horloge en merk dat hij steeds lekkerder zit .
Komt ook omdat ik hem niet afwissel waardoor ik het horloge net als mijn trouwring niet meer als vreemd voorwerp ervaar :wink::+1:.

De lume is fantastisch en de bezel draait inderdaad minder fijn dan die van de Rolex sub die ik ook ooit had.

Ik vind de sluiting van de Pelagos trouwens helemaal perfect werken .

2 likes

Stevig! Ik zou gewoon al blij zijn met easylink. Ach ja, als ze ooit een betere sluiting maken dan koop ik die wel effe.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Blijft mooi :ok_hand:

1 like

Ja das lastig om je hier in te adviseren. De sub is wel een beetje een bucketlist horloge, dat maakt dat de jeuk misschien niet weg gaat met een BB58. Het ligt er ook een beetje aan welk referentienummer je zou willen. Tov de 5 digit sub waar ik er nu 2 van heb gehad vind ik dat de BB58 er iig niet voor onder doet.

1 like

Mooi hoor zo’n Tudor. Staat hoog op mijn lijstje.

1 like

Prachtig horloge, hij lijkt niet zo losjes te zitten op de foto.

1 like

Oke , ja zelf nooit gedragen . Op de foto ziet het er wel tof uit.

Heel veel plezier ermee. 1 eigenschap die mij het meest bij blijft is dat de bb58 onzichtbaar is. Als in, je vergeet door het draaggemak dat hij er is, tot je even kijkt en die geweldige plaat je aanstaart.
Greets van zijn broer welke even op zijn heerlijke Tudor fabric strap zit.

4 likes

Ik vind de Tudoren er IRL beter uit zien dan…
Congrats! :+1:

2 likes

Mooie aanwinst! Ik heb de mijne ondertussen bijna 3 jaar en het is een prachtige allrounder. Hij verveelt niet snel door alle leuke details en de maat is perfect :+1:

Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd!
Ja zijn prachtige horloges :watch:

1 like

Heerlijk horloge, geniet ervan😁

1 like

Beuker!!

1 like

Wat heb je met de dial gedaan dan, gebleekt ofzo

:rofl:

3 likes