NA Tudor BB58

Net nieuw hier op het horlogeforum en in de horlogemarkt. Heb me door een kennis in horloges wat laten informeren en was wel snel gecharmeerd van de Tudor BB58

Nu mijn eerste Tudor kunnen aanschaffen van 2022!

Ontzettend blij mee!

Hebben jullie nog tips en tricks voor het onderhouden van een Tudor?

47 likes

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst veel draag plezier.
Onderhoud gewoon lekker dragen en elk jaar even waterdicht laten testen en na 5/7 jaar tijd voor een service beurt.

2 likes

Erg begeerlijke versie, geniet ervan!

1 like

Fantastisch horloge! Gefeliciteerd met deze NA. Hier mag ik voorlopig alleen nog maar van dromen. Geniet er van en heel veel draagplezier!

1 like

Ja de kleur is echt subliem! Nog geen moment spijt van!

2 likes

Gefeliciteerd met je NA!
Heerlijk horloge is het, veel draagplezier gewenst maar dit komt vast goed.

Z’n broeder doet de groeten.

4 likes

Gaaf! Binnenkort tudor BB58 meeting😜

1 like

proficiat, veel draagplezier!

1 like

Tudor geeft zelf 10 jaar service intervals aan

5 likes

En gelijk al deze topper gekocht :+1:daar ga je geen spijt van krijgen ,veel draagplezier.

1 like

Geen onbekende van Tudor zie ik! Mooie collectie heb je!

Topper van een horloge, geniet er van :ok_hand:

1 like

Welkom en gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met dit pracht horloge van een pracht merk :slightly_smiling_face:

1 like

Er is veel te doen om de kleur blauw en de “fletsheid”, maar ook hier weer: wat een fántastisch horloge!

Veel plezier ermee :metal:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst. Mooi horloge van een mooi merk. Tips qua onderhoud heb ik niet echt. Service is komende tijd niet nodig. Zorg er in ieder geval voor dat je de crown goed dichtschroeft als je ermee gaat zwemmen/douchen/horloge onder de kraan afwast :wink:

Veel draagplezier!

1 like

Als je dat niet doet is die ook nog steeds waterdicht mits je een jaarlijkse WR test doet en de pakkingen op tijd laat vervangen;

2 likes

Gefeliciteerd en groeten van z’n neef

3 likes

Mooie Watch!

1 like

Je hebt gelijk! Alleen de kleur in het echt is echt heel erg gaaf!