NA Tudor BBB

Dit pakje was Sinterklaas vergeten, maar gelukkig heb ik toch iemand zo gek gekregen om hem per post te sturen.

Afgelopen maanden lekker plaatjes aan het kijken geweest en maar dromen. Ik had mijn zinnen gezet op een Tudor Black Bay 36. Toch maar eens bij een juwelier binnen geschoten om het een en ander te proberen. De horloges die ik om heb gehad zijn bijv. de Tudor BB 36 en 41, Breitling Colt en de Omega SMP. Gek genoeg deed de kleine Tudor mij maar weinig en de grotere variant was gewoon te groot. De SMP deed het voor mij persoonlijk ook niet. Er stak er 1 voor mij boven uit en dat is dit horloge. Ik had verwacht dat deze voor mij te groot zou zijn maar met het passen viel mij dat enorm mee. De Colt komt hier waarschijnlijk ook nog wel een keer in het wit. Ja ik weet het…het getuigt allemaal niet echt van goede smaak haha.

Uiteindelijk is het dus de Tudor Black Bay Blue geworden in de ETA versie. Hij is voor mij aan de forse kant en vanwege de dikte en de styling toch voor de oude versie gegaan. De bracelet moet nog op maat gemaakt worden en al heb ik zoveel zin om dat even snel met een klein mesje te doen. Ik wacht toch maar even op de schroevendraaier die morgen als het goed in de post zit.

De bedoeling was om twee andere horloges van de hand te doen, maar ik denk dat ik die nog even aan hou om een volgende aanschaf te verantwoorden.

34 likes

Mooi! Meer kan en hoef ik er niet over te zeggen.

Prachtig. Ik ben ook aan het speuren voor een blauwe BB dus je maakt mij erg lekker hiermee.

Veel plezier er mee!

Niet doen!

Niks aan, zo’n Black Bay. Toch, @Number4 …? :joy::wink:

6 likes

@Number4 deze bedoelde ik dus, halen!

@kiek een BB is écht te groot voor jouw damespolsen

3 likes

Mooi. Alles mee gezegd. :+1:

Absoluut goede keuze van Sint.

Super, gefeliciteerd.
Staat ook hoog op mijn verlanglijst (maar eerst moet een horloge weg)

Maak me maar weer gek :see_no_evil:

1 like

Nice! Veel plezier er mee en van. Je hebt smaak…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

2 likes

Prachthorloge en ik ben ook nog steeds zoekende :wink: veel draagplezier :+1:t2:

Ik heb jou zeker 83 verteld dat je die Black Bay Blue’s (want je hebt er twee gehad volgens mij) destijds niet moest verkopen. En daarna heb ik je minimaal 259 keer verteld dat de Black Bay Blue de ultieme Luuk klok is, zolang je geen Sub kunt betalen.

Wanneer ga je een keer luisteren, jochie :upside_down:

1 like

Een dacia rijder die mij adviseert een Mercedes te rijden neem ik ook niet serieus!

@Tumtiedum proficiat! Gave aanwinst! Veel plezier er mee!

2 likes

Erg mooi. Blijft gaaf een BB :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Erg mooi! Nog even sparen :slight_smile:

Heel mooi! Geniet ervan!

Tja, Hier wordt ik nog steeds stil van.
Prachtig horloge. Geniet ervan

Blijft een plaatje! Mijne heeft uiteindelijk plaatsgemaakt voor een smp

Ach ik kan een U1 ook goed hebben :grin:

2 likes