NA Tudor Black Bay 36 blauw 🤙

Hier is 'm! Eindelijk overgegaan naar het echte werk. Na enkele decennia van prutserij met Swatchen en zo en een eerste opstapje naar een 500 eur Hamilton enkele jaren terug, mijn eerste echte horloge :slight_smile: .
36 mm, piepklein naar huidige maatstaven, maar de maatstaven zijn fout. Zit fantastisch. Even getwijfeld nog aan de kleur, maar had al zoveel zwarte gehad, tijd voor wat anders. De kleur varieert naargelang lichtinval, zie foto’s. Dat heel felle blauw is met flits genomen, zo ziet ie er eigenlijk nooit uit.
Gewoon gekocht bij AD in Leuven, had geen zin in gedoe met een pakweg Italiaanse grijze handelaar. Prijsverschil al bij al niet zo groot.
Glunder, glunder!

62 likes

Staat je prima!

Gefeliciteerd met de aanwinst!

Prachtig horloge
Staat bij mij ook (weer) op de wishlist
Spijt dat ik mijn BB41 heb ingeruild voor een veel te laag bedrag
Ben er nog niet uit of het wederom de zwarte variant wordt of toch de blauwe

Bedankt gasten!
41 mm echt veel TE voor mij, nooit optie geweest. De AD had de zwarte 36 niet in huis, dus dat maakte de keuze (die ik eigenlijk al had gemaakt) makkelijk :blush:

Goed om te zien dat het blauw varieert… en niet altijd zo blauw lijkt te zijn als op de verkoopfoto’s.

Uitstekende maat, hoor!

Ik heb ook veel plezier van mijn 35 mm MeisterSinger.

Fraaie aanwinst! Geniet ervan!

Heb hem sinds maandag. Eerste dagen heel eerlijk toch even dubbel gevoel, is hij niet toch te klein?
Maar is kwestie van gewoonte. Vandaag vind ik 'm al eerder groot aandoen :grinning:

1 like

Schitterend!
Vorig jaar ook op het punt gestaan, maar ik kon niet wennen aan de maat :face_with_hand_over_mouth:

Heel mooi … gefeliciteerd

Jaaaaaaaaaaaaa loers…

Wanneer ga je 'm flippen?

1 like

Mooi horloge. En die maat staat je goed!

Mooie horloge. Geniet ervan.

Top! Mooi hoor. :ok_hand:

Heel mooi :sunglasses:

:thinking:
Andere maat proberen mss?

Heel mooi!

Nehhhh, 41 is weer zo lomp om de pols :laughing:
39 was perfect geweest… gemiste kans van Tudor

1 like

Flipperen, ErikST? Misschien over 100 jaar. Houd je op de hoogte! :sunglasses: