NA: Tudor Black Bay 36

Prachtig verhaal en een zeker zo prachtig horloge. De 36mm staat ook perfect op je 17cm pols. Ik ben sinds kort ook eigenaar van een Tudor, prachtig merk.

2 likes

Net als de Explorer lijkt het me een goeie kameleon.

Hoeveel stapjes micro afstelling zit er in de sluiting? En kun je die zonder tool aanpassen?

1 like

Proficiat en bedankt om je verhaal te delen!

1 like

Zie de foto. 3 standen in de sluiting welke met een pushpin vast zit. Dus wel een tool voor nodig om aan te passen.

1 like

Leuk verslag, prima lichtbeelden; tof! Maar belangrijker: geniet van je mooie aanwinst!

1 like

Wat een prachtig horloge, bedankt voor het delen.

1 like

Proficiat met deze prachtige aanwinst, heel mooi horloge! Geniet ervan!

Grtz. Erik

1 like

Hij is mooi. Gefeliciteerd en veel plezier er mee.

1 like

Heel vet, altijd weer een van de favorieten als ik door de etelage gluur van de juwelier.
Had ik maar iets kleinere polsen :thinking:

Veel plezier ermee, hij staat je goed! :+1:

1 like

:ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Proficiat !
Mooi ingetogen horloge !

1 like

Ik vind ‘m fantastisch! Enjoy. :upside_down_face:

1 like

Super! Bij deze nog een stukje hoger op mijn lijstje :slight_smile: Bedankt voor de duidelijke ‘in het echt’ foto’s ook. Heel veel plezier ermee, maar dat zal wel goed komen.

1 like

Ik denk dat dit de next best thing is als een Explorer er niet in zit. De BB36 ziet er goed uit en het staat je super!

36 millimeter is overigens niet klein, het zijn eerder de supersized maten van tegenwoordig die voor een verkeerde perceptie zorgen. Een jaar of twee geleden zou ik het ook te klein noemen, maar ik heb een aantal (vintage) exemplaren rond de 36 mm en die vind ik persoonlijk beter passen dan alles wat +40 mm is.

2 likes

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Thx. Systeem van de pelagos of op rolex is wel fijn dat je zonder tool micro afstellingen kunt maken.

1 like

Top! Supermooi horloge.

1 like

Proficiat met dit mooi horloge.

1 like

Helemaal mee eens (ook sinds kort, eigenlijk). Ik had bij S&C de Tudor BB 36 en 41 om de pols, en de 41mm was me eigenlijk gewoon te groot. Ik had het een jaar geleden niet gedacht, maar als het niet om een duiker gaat, is 40mm voor mij wel echt de max.

4 likes

Super gaaf horloge. Staat ook nog op mijn verlanglijst! Moet ze nog in het echt gaan zien, want twijfel nog over de 36 vs de 41 mm. Op de foto’s ziet die er prachtig uit om de pols, dus 36 mm is zeker een richting om op te gaan.

Net nieuw op platform en eens lekker aan het neuzen. Stel me later nog voor. Groet, Guy

5 likes