NA: Tudor Black Bay 41

Over het algemeen schrijf ik geen NA topics over horloges die ik heb aangeschaft. Dat is mede vanwege het feit dat ik vrijwel iedere maand iets nieuws heb, waardoor er een hoop horloges in een rap tempo binnenkomen en weer gaan. Oeps. Maar dit is voor mij wel een hele bijzondere. Niet alleen vanwege het horloge, maar ook vanwege de ervaring.

Ik heb lang (nog geen maand) getwijfeld (gekeken hoeveel budget ik stuk kon slaan) over een nieuw horloge dat voldeed aan al mijn eisen: sportief, gladde bezel, stalen band en minimaal 100m waterdicht zodat ik er mee kon zwemmen. Uiteindelijk heb ik een kort lijstje gemaakt uit een aantal Omega’s, een Zenith en wat Tudors. Via Marktplaats, jawel, een knap horloge gevonden dat voldeed aan mijn eisen en afgesproken om morgen het horloge te komen halen. Helaas is er vanavond iemand in de familie positief getest, waardoor het mij onverantwoord leek om 'm op te gaan halen morgen. Gekozen voor verzending, leek allemaal prima.

Meneer gaf echter toe dat het weleens fout is gegaan met PostNL, en dat hij het horloge eventueel ook wel kon komen brengen. Dat bericht kwam rond kwart voor 10 vanavond binnen, terwijl hij minimaal een halfuur verderop woonde. Het zal toch niet? Uit alle positieve ervaringen die ik door mijn flipperitus heb mogen hebben op Marktplaats, zou dit toch echt wel de kroon spannen.

Afijn, 40 minuten later stond meneer voor de deur, met de horlogedoos en de factuur in envelop op de deurmat, waarbij hij zelf op een gepaste afstand stond. Ik ben met stomheid geslagen. Voorpret is leuk, maar dit is helemaal fantastisch. Ge-weldig!

Heeft iemand een idee hoe ik iemand 6 sterren kan geven op Marktplaats?

75 likes

Het kan dus toch!
Mooie ervaring, mooi horloge, genieten nu!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een enerverend verhaal en een grandioos horloge!!
Mijn complimenten!!
Ik wens je er een prachtige tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd! Heel mooi horloge, heb hem zelf op de leren band mogen ervaren. Geniet ervan. :+1:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Tudor, niet iedereen op MP is slecht blijkt maar weer :ok_hand: :+1:

1 like

Goed verhaal, lekker kort :laughing: maar dan zonder venijnig randje. Leuk man, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Mooi horloge!

1 like

Wederom proficiat met je top aankoop

1 like

Prachtig horloge

1 like

Mooi horloge, leuk verhaal. Veel plezier er mee!

1 like

Gefeliciteerd Yoran met deze mooie “sterren” Tudor!

1 like

Congrats, veel draagplezier.

1 like

Mooie NA! Geniet ervan!

1 like

Mooie ervaring en mooie aanwinst :slight_smile:
Veel plezier ervan!

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mooi verhaal en prachtig horloge :sunglasses:

1 like

Mooie aanwinst.

1 like

Leuke ervaring voor een prachtige NA, geniet ervan!

1 like

Heel mooi :ok_hand: De 41mm zie je niet zo vaak

1 like

Nice! Geniet ervan :+1:

1 like