Sinds ik de nieuwe line up van Tudor heb gezien, ben ik opnieuw enthousiast geworden naar de Black Bay.
Vorig jaar ben ik wezen kijken bij een juwelier in Purmerend voor een bronzen Black Bay 58. Na passen ben ik erachter gekomen dat de kast vrij dik is en heb deze toen helaas laten liggen. Ik ben echter nooit gestopt met kijken naar de Black Bay 58, omdat ik het toch echt een mooi en sportief horloge vind.
Mijn enthousiasme was dan ook erg groot toen ik erachter kwam dat Tudor begin dit jaar dunnere modellen op de markt zou brengen.
Ik was op onderzoek gegaan naar de andere Tudor modellen en zo kwam ik uit op de 72600.
Heel mooi horloge die vrijwel overal bij past.
Ik was even zoet…
Maar een paar YouTube video’s verder begon het toch weer borrelen. Dus op een zaterdagmiddag even gekeken waar de Tudor ergens in de buurt te vinden was om deze horloge in het echt te beleven.
Zal deze Black Bay 54 ècht veel dunner zijn dan de vorige Black Bay die ik destijds heb mogen passen?
Het antwoord is JA ZEKER.
Gezellig een uurtje gekletst met de verkoper over horloges en meer, onder het genot van een bakje koffie.
Deze horloge kon ik natuurlijk niet laten liggen en ben ik nu trotse eigenaar van deze Black Bay 54.