NA: Tudor Black Bay 54

NA: Tudor Black Bay 54

De afgelopen drie weken heb ik het forum al meerdere malen “bevuild” met foto’s van m’n NA. Althans, BNA Bijna Nieuwe Aanwinst aangezien ik het horloge dus al ruim drie weken in bezit heb.

Een aantal keer heb ik een Omega Seamaster geprobeerd, qua design vind ik dit nog steeds een top horloge, maar ik kwam steeds tot dezelfde conclusie; te bulky op m’n pols. De diameter was op zich prima, maar de dikte daarentegen vond ik minder. Of misschien was het toch wel de diameter… Anyhow, knoop doorgehakt en besloten dat de Omega definitief niet zou komen. Jammer, maar het is niet anders. De groene variant vind ik echt prachtig…

M’n polsen zijn met 17.5 cm niet per sé klein, maar ik ben de afgelopen jaren gewend geraakt aan m’n DJ 36 126200 (die inmiddels weg is @LocalTime) en Explorer 124270.

Al sinds de lancering van de Black Bay 54 heb ik een zwak voor dit model gehad. Met 37 mm een mooi formaat en ik werd direct gepakt door de vintage vibes. Ik vind persoonlijk dat dit model van Tudor het meest de fameuze Submariner benadert. Over Submariner gesproken, mede door de BB54 ben ik me meer gaan oriënteren op vintage subs. Zowel Tudor als Rolex. Ik denk dat ik al voorzichtig het zaadje in m’n hoofd heb geplant. Wie weet komt die er ooit…

De overdracht met @Youp ging erg soepel en vlot. Was een gezellig gesprek tussen twee horlogenerds.

Tijd voor wat foto’s. Mand!

109 likes

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd! Fijn dat deze een warm plekje bij een mede forumlid gevonden heeft. Dat je er veel van mag genieten!

1 like

Strak! Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst! :hugs::pray:

1 like

Mijn beste,

Een grandiose aanwinst!!
Proficiat!!
Ik wens je er een langdurige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Mooie Tudor. Veel plezier ermee.

1 like

Erg fraaie BB. Geniet ervan :+1:

1 like

Prachtige Tudor :ok_hand: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Zooo lekker hoor, genieten :star_struck:

1 like

Mooie aanwinst. Een prachtig een tijdloos horloge waar toch wel het Vintage gevoel.

1 like

Top aankoop! Ben er zelf ook erg blij mee, gefeliciteerd

1 like

Genieten!

1 like

Gefeliciteerd met je na. Geniet ervan

1 like

Gaaf man! Geniet van je prachtige horloge!

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Heel gaaf. Toffe keuze. Gefeliciteerd met deze fabuleuze NA. De droom die je uitspreekt naar aanleiding van de BB54 is niet alleen jouw droom :smile:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd met deze aanschaf.

1 like