NA: Tudor Black Bay 58 Blue

NA Tudor Black Bay 58 Blue.
Refr. 79030B

Nu 2 jaar geleden de fantastische zwarte Omega Seamaster 300m gekocht.
Dit prachtige horloge draag ik nog steeds heel erg graag.

Maar we kennen het gevoel allemaal wel, ik wil er nog iets moois naast hebben.

Na wat rust de laatste maanden toch stiekem best weer veel gekocht.
Toen ik al die bedragen bij elkaar op telde schrok ik eigenlijk best wel maar toen kwam ook het besef van hé als ik alles nu verkoop dan hoeft er niet zo heel veel bij om dan eindelijk die Tudor eens te kopen. Diverse advertenties gemaakt en de horloges snel via HF kunnen verkopen.

Het werd dan toch wat lastiger dan ik dacht.
Het moest een 39mm worden maar welke?

1. Tudor Black Bay Black
  2. Tudor Black Bay Blue
  3. Tudor Black Bay Pro

Mijn eerste keuze was eigenlijk de Black, maar zou hij niet te veel concurrentie krijgen van de Omega?
Deze werd als eerste weggestreept.

Er stonden de laatste weken een paar BB Pro’s te koop. Prachtig, redelijk uniek horloge en geen diver.
Veel overgelezen en op YouTube filmpjes bekeken. Maar wat is die toch enorm Bulky. Kan ik me daar overheen zetten?
Ik heb diverse Chrono’s gehad die dikker waren, dus niet echt een heel groot probleem, maar toch.
Mijn keuze werd wat makkelijker gemaakt omdat de Pro waarin ik geïnteresseerd was op gereserveerd ging.
That was easy, het wordt dan gewoon de blauwe. Past ook beter bij mijn nieuwe auto😆.

Alleen net op het moment dat ik contact wilde leggen met de verkoper ging deze ook in het archief. Hmmm….wtf.
Zaterdagochtend toch de verkoper maar een berichtje gestuurd, de BB58 Blue was nog beschikbaar, stond alleen nu op Chrono.
Het is schijnbaar niet een hele goede tijd om duurdere horloges te verkopen op HF.
Na een paar korte berichtjes gelijk in een heerlijk koele auto gestapt om de Tudor te bekijken.
Hij zag er uit zoals omschreven in de advertentie en na een gezellig gesprek ging de Tudor Black Bay 58 Blue mee naar huis.
Een paar plaatjes voor de sfeer.

Wat een prachtige horloge!

Hij is heel fotogeniek.

Hij gaat hier heel veel draaguren krijgen.

Bedankt voor het lezen.

Groet André

86 likes

Pareltje hoor, gefeliciteerd!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Mooi hoor! Ik denk de beste keuze van de drie! Geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Topper!

Heb hem al 2 keer gehad, maar begin hem weer te missen hoor… 3e keer maar proberen? :grin:

3 likes

Veel plezier met je nieuwe horloge André! Is een prima aanvulling op je Seamaster.

1 like

Gefeliciteerd, mooi duo zo :ok_hand:

1 like

Ik hoop dat je hem niet teveel zult gaan missen :sweat_smile:

Gefeliciteerd met deze topper :+1:

1 like

Dikke proficiat :+1:!

1 like

Van harte Andre, geweldig horloge en daarmee een prachtige aanwinst! Heb zelf de zwarte uitvoering, maar deze blauwe is ook zo ongelooflijk veelzijdig en lekker sportief.
Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Mooie blauwe kleur. Gefeliciteerd.

1 like

Gewoon een tophorloge. Gefeliciteerd ermee. Nu heb je 2 echte toppers. :+1:

1 like

Mooi horloge, mooiste en moderne kleur voor de stalen 58.

1 like

Een hele mooie NA en een prachtig duo :star_struck::+1:

1 like

Congrats, ga je veel plezier van beleven!:facepunch:t2:

1 like

De foto doet me vermoeden dat het om het even is tussen de 58 black en blue. :slight_smile: Die auto is nogal grijzig. Maar als je het zo in je hoofd recht kunt breien: Prima toch? :+1:

Terecht. Fantastisch duikertje, mooie maten. Veel plezier er mee.

1 like

Gefeliciteerd André met deze veelzijdige en mooie NA. Mooi duo met de Seamaster. Veel plezier met je BB :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd !
Past er prima bij.

1 like