NA Tudor Black Bay 58 Blue.
Refr. 79030B
Nu 2 jaar geleden de fantastische zwarte Omega Seamaster 300m gekocht.
Dit prachtige horloge draag ik nog steeds heel erg graag.
Maar we kennen het gevoel allemaal wel, ik wil er nog iets moois naast hebben.
Na wat rust de laatste maanden toch stiekem best weer veel gekocht.
Toen ik al die bedragen bij elkaar op telde schrok ik eigenlijk best wel maar toen kwam ook het besef van hé als ik alles nu verkoop dan hoeft er niet zo heel veel bij om dan eindelijk die Tudor eens te kopen. Diverse advertenties gemaakt en de horloges snel via HF kunnen verkopen.
Het werd dan toch wat lastiger dan ik dacht.
Het moest een 39mm worden maar welke?
- Tudor Black Bay Black
- Tudor Black Bay Blue
- Tudor Black Bay Pro
Mijn eerste keuze was eigenlijk de Black, maar zou hij niet te veel concurrentie krijgen van de Omega?
Deze werd als eerste weggestreept.
Er stonden de laatste weken een paar BB Pro’s te koop. Prachtig, redelijk uniek horloge en geen diver.
Veel overgelezen en op YouTube filmpjes bekeken. Maar wat is die toch enorm Bulky. Kan ik me daar overheen zetten?
Ik heb diverse Chrono’s gehad die dikker waren, dus niet echt een heel groot probleem, maar toch.
Mijn keuze werd wat makkelijker gemaakt omdat de Pro waarin ik geïnteresseerd was op gereserveerd ging.
That was easy, het wordt dan gewoon de blauwe. Past ook beter bij mijn nieuwe auto😆.
Alleen net op het moment dat ik contact wilde leggen met de verkoper ging deze ook in het archief. Hmmm….wtf.
Zaterdagochtend toch de verkoper maar een berichtje gestuurd, de BB58 Blue was nog beschikbaar, stond alleen nu op Chrono.
Het is schijnbaar niet een hele goede tijd om duurdere horloges te verkopen op HF.
Na een paar korte berichtjes gelijk in een heerlijk koele auto gestapt om de Tudor te bekijken.
Hij zag er uit zoals omschreven in de advertentie en na een gezellig gesprek ging de Tudor Black Bay 58 Blue mee naar huis.
Een paar plaatjes voor de sfeer.
Wat een prachtige horloge!
Hij is heel fotogeniek.
Hij gaat hier heel veel draaguren krijgen.
Bedankt voor het lezen.
Groet André