NA : Tudor Black Bay 58 Goud

De afgelopen jaren ben ik dit horloge niet tegen gekomen op het forum en daardoor ook geen review van een eigenaar kunnen lezen, daardoor toch maar de “trekker overgehaald” en uiteraard een nieuwe Full-set :upside_down_face:

Heb ik mij toch weer laten verleiden om een nieuw horloge aan mijn collectie toe te voegen :smiling_face: In de afgelopen jaren al wel eens gekeken naar de Tudor BB58 in het goud, soms omgehad maar niet de overtuiging om hem aan te schaffen mede door zijn hoge prijs. Voor de compleetheid even de gehele omschrijving van het horloge : Tudor Black Bay 58 in 18K/750 M79018V-0001.

Nu 1 week in het bezit moet ik zeggen dat het horloge mij zeer positief heeft verrast, de gehele kleurstelling is mooi en goed in balans. Op de bruin lederen band heeft het horloge een geheel andere uitstraling en is mooier dan verwacht, op de groene textiel band (welke mijn voorkeur heeft) is hij ook weer totaal anders en komt het groen meer “eruit”. Bij het wisselen van de banden (uiteraard met beschermende tape) kwam ik de Gouden Pushpins tegen :+1:

De kast is mooi gematteerd goud, de dial is van een mooie mat groene kleur waardoor het geheel goed in balans is met de gouden randen om de indexen en wijzers. De aluminium bezel inlay heeft een mooie matte groene kleur welke iets veranderd in kleur naar soms ook iets bruin. Alles bij elkaar heel mooi in balans en buiten het feit dat de kast van goud is, is het horloge niet te opvallend en heeft een mooie vintage uitstraling.

Tot op nu ben ik zeer content met de Tudor en heeft mij positief verrast, de komende tijd lekker dragen en maar eens kijken of dit wel een “blijvertje” wordt :wink:

Uiteraard een aantal foto’s van mijn aanwinst en ook even een disclaimer nl. in het echt om de pols is de Tudor echt veel mooier dan op de foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

149 likes

Gefeliciteerd !
Even wennen dat goud kleur

1 like

Mooi exemplaar, proficiat!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, op de groene nato het mooist voor mij😍

1 like

mooi hoor, geniet er van :+1:t2:

1 like

Kan me ook bekoren. Fraaie aanwinst. Van harte!

1 like

Wow, dat is zeker niet iets wat je iedere dag ziet. Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Gaaaaaffffff Ralph,super knaller,vaak naar gekeken,maar de prijs hield me tegen :blush:,geniet ervan man,hoop voor je dat hij lang gaat blijven :facepunch: :facepunch:

3 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraai ogende Tudor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Dit is echt wel gaaf.

1 like

Klopt maar het went snel :grin:

1 like

Dank je

Dank je en Nato :+1:t2:

Dank je

Dank je

1 like

wat een knaller :fire: En waarschijnlijk ook wat heft :muscle:

1 like

Haha, nice.

(Een van ) de meest excessieve Tudor(s).

Niet de bracelet erbij gedaan :stuck_out_tongue: ?

1 like

Ben er erg blij mee Henri, BB58 is strak en tijdloos en de prijs moet je even “doorheen bijten” :rofl::rofl::rofl:

1 like

Daarvoor ook maar aangeschaft :wink:

Dank je

Dank je

1 like

Staat je goed man… pohhhhh vooral met een zwarte band

1 like

Gedurfde keuze, heel gaaf!! Uniek in zijn soort en niet zo opvallend door de gematteerde afwerking.
Veel draagplezier met deze one and only!

2 likes

Dank je

Iets “teveel van het goede” hoop goud en een hoop Euro’s :hushed:

1 like

Netjes! Die zie je ook niet vaak passeren! Draag hem in goede gezondheid!

1 like