NA Tudor Black Bay 58 Silver (925)

Mooi hoor ! Nogmaals gefeliciteerd met de BB58

1 like

De mooist bb58 als je het mij vraagt…veel draagplezier!

2 likes

Thanks, Alex!

1 like

Enjoy! Prachtig :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hele mooie aanwinst, gefeliciteerd!!!

1 like

Wel zorgen dat je de goeie maat hebt…

Gave versie, deze! Gefeliciteerd!

1 like

Blijft toch een bijzondere verschijning zo’n zilveren Black Bay. Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Hele mooie NA! Het is een beetje een bandenslet, dus waarom niet alle banden? :grin:
Persoonlijk zou ik dan kiezen voor rubber voor er bij. Je hebt van de BB58 rubber banden die mooi aansluiten op de kast (ben even het merk hiervan kwijt, maar er is vast wel iemand die het weet).

Veel plezier er mee!

1 like

Hij is mooi en persoonlijk vind ik hem geweldig.

Toch heb ik nooit de trekker over kunnen halen om hem te kopen. Mijn terughoudendheid zit vooral bij de zilveren kast en de waarschijnlijk (richting) zwarte patina die zich ongetwijfeld gaat ontwikkelen bij het dragen.

Wens jou in ieder geval heel veel draagplezier :+1:t2:

Groeten van een Tudormigo

3 likes

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

1 like

Prachtig! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Wat vind ik dit (ook :sweat_smile:) een prachtig horloge :heart_eyes:

Weet iemand of de kans op krassen/beschadigingen bij deze groter is dan staal of titanium? En welke heeft het beste draagcomfort?

Anyhow, geniet van deze geweldig mooie NA!

1 like

Goeie vraag!!

1 like

In mijn ervaring is dit waar, en ook nog eens heel chill - mijn BB58 blijft wekenlang doorlopen als ik 'm af en toe draag, en hoeft dan niet eens versteld… ik sta versteld… :smile:

Veel plezier met deze coole aankoop! Het is geen allemansvriend (alleen al vanwege al het gezeik over zilververkleuring), maar daarom juist zo cool!

1 like

Proficiat

1 like

Gezeik?

Gave Tudor. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like