NA Tudor Black Bay 58 Silver (925)

Na er een paar keer voorbij te zijn gelopen het afgelopen jaar, afgelopen dinsdag dan toch gedaan…

Ik heb de BB nu een paar dagen om de pols en de liefde groeit. Naast de SD en Speedy was ik bang dat het meer van hetzelfde zou zijn, maar de plaat en bezel zijn écht onderscheidend. En dan de kast…super strak afgewerkt, en het zilver is fantastisch…bijna mysterieus…

ohh…kleine toevoeging: Mooi is natuurlijk dat er een Tudor manufacture hart in klopt…niet veel van te zien door het glas, maar toch…De MT5400 heeft een gangreserve van 70u en zou beter lopen dan COSC…we’ll see…

Tot kleine verdriet (dat dan weer wel) vindt mijn zoon (15j) deze mooier dan de SD…dus dat wordt oppassen…

Ik heb de versie met lederen band, maar twijfel daar een beetje over…toch de NATO erbij doen…of rubber mischien?

Ik ben er in iedergeval blij mee!!

65 likes

Schitterend horloge veel draagplezier.

1 like

Hele mooie uitvoering van de BB , veel plezier ermee :partying_face:

1 like

Heel erg gaaf, ben benieuwd hoe hij zich zal verdedigen tegen de Speedy en de seadweller (bezit beide) Ik vind dit eigenlijk de enige Tudor die ik zou overwegen omdat het zilver wel echt speciaal is. Geniet ervan!

2 likes

Je vraagt gewoon om reactie hè? :wink::grin:

1 like

Mooi horloge, de mooiste 58!

Veel draagplezier.

1 like

Deze is erg mooi! Zag hem onlangs op een mosgroene band. Dat stond ook verrassend goed. Veel plezier ermee.

1 like

Precies mijn gedachte…

Ik draag eigenlijk alleen nog maar de SD en dwing mezelf om op dinsdagen de Speedy om te doen…anders verstoft ie teveel…dus ben ook benieuwd of deze de aandacht gaat krijgen die ie verdiend.

Zilver is iig echt heel gaaf…draagt lekker, dus we gaan het zien…

1 like

Prachtige NA inderdaad! Geniet er lekker van

Misschien een update over een paar maanden?

Duiker op leer interesseerd me echt geen ene f*ck. 'Duiker’is maar een labeltje he…niks meer dan marketing in dit geval…De SD gaat ook onder een pak…who cares…
Als Tudor hem op leer levert, wie ben ik dan om het daar mee oneens te zijn.

Daarnaast,een duiker in edelmetaal???

en ik denk dat de duiker die deze BB draagt tijdens het duiken nog gevonden moet worden.

Ik ga er veel plezier aan beleven…en voor duiken pak ik de SD wel…

Maar idd, een mooie aanwist! Dank!

2 likes

Gefeliciteerd met deze beauty :ok_hand:
De nato zou hem ook prachtig staan.

1 like

Gefeliciteerd. Topper voor het leven, heel fijn horloge.
De originele nato staat hem ook goed, maar hij kan heel veel leren en nato banden hebben.
Rubber lijkt me persoonlijk niks

1 like

Van harte gefeliciteerd gefeliciteerd met deze topper! Geniet ervan!

1 like

Blijft gaaf, enjoy!

1 like

Het is een waanzinnig horloge! Geniet ervan!!

4 likes

Toffe aanwinst! Mooi zilver is niet lelijk. Geniet ervan :+1:

Ik zie nu pas op de foto’s hoe de kleur van de plaat en bezel vertekend…

Op de foto’s lijkt het wel zwart, of ligt dat aan mij??

Mijn beste,

Proficiat met je nieuwe Tudor!!
Een schitterende, gedegen aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze keuze. Is echt een topper. De zilveren kast in combinatie met de wijzerplaat en de bezel = :heart_eyes:
Geniet van je NA. Tudor :muscle:t3:

1 like