NA: Tudor Black Bay 58 - update: NATO shots #177

Ziet er op het eerste gezicht leuk uit! :slight_smile:
Hoe is de afwerking van de kast tussen de lugpoten? Zo te zien geen hoogglans?

1 like

Wat een mooi horloge zeg! Feliciteert !

Dat nato snap ik niet, niet dat het misstaat maar om nou een lapje geweven stof op een exclusief horloge te knopen… het is neerbuigend voor je horloge.
Ik vind er wat van…
er hoort kwaliteit aan te hangen, zichtbare kwaliteit en niks anders dan dat.

4 likes

Ik ben het hier volledig mee eens.

2 likes

Haha, hoe smaken kunnen verschillen! Ik verwacht de BB58 in de komende 2 maanden te kopen, maar dan wel op leer en/of nato. Op staal is die te saai :innocent:

3 likes

Hello hap afschrijving bij verkoop :wave:

4 likes

Nooooo!

Da’s prima…

2 likes

Nee, verticaal geborsteld. Mooi passend bij de bovenkant van de lugs en endlink als de band erop zit.

1 like

Leer op een duiker? Jij bent mijn stijl rolmodel op dit forum, wat maak je me nu? :sweat:

4 likes

Sorry! Je hebt natuurlijk wel gelijk. Het staat wel prima, maar het slaat natuurlijk nergens op.

4 likes

Je hebt nato’s en nato’s… Ik heb er genoeg gehad, dit is wel een mooi stukje stof en eigenlijk geen nato. Perfecte kleuren en soepel, maar niet te zodat hij mooi rond de pols blijft. De keepers en gesp zijn mooi afgewerkt. Toegegeven, het kan zeker niet op tegen de kwaliteit van de stalen band of de vouwsluiting op de leren band :slight_smile:

Kreeg gisteren nog dit filmpje toegestuurd. Leuk om te zien hoe ze gemaakt worden.

5 likes

Net als een duik horloge an sich toch?

Dus niet heel belangrijk wat wel en niet kan imho

Rocken die NATO of leren strap :heart_eyes:

4 likes

Leuk!

En ik vind het toch mooie foto’s hoor :+1:

1 like

Dank :smiley: Niet overal even scherp, maar het geeft een idee hé :wink:

Mooi leer is prima.

Blijft NATO.

1 like

Ja, die Tudor nato draagt en is: móói!!!

1 like

Beste Jasper, gefeliciteerd met jouw aanwinst. Schitterend horloge, leuke NA teksten en mooie foto’s.

Geniet ervan!

1 like

Bedankt! Hij is niet van de pols te krijgen hier, dus dat genieten zit wel goed :smiley:

1 like

Dat maakt niet uit, deze blijft! :grin: Een beater!

Wij begrijpen elkaar! :kissing_heart:

3 likes

Prachtige horloge. Ben zelf ook erg van het merk gecharmeerd.

1 like