NA: Tudor Black Bay 58 - update: NATO shots #177

Je beslissing lijkt al genomen, dus ik kan je 'm alleen maar van harte aanraden :smiley: . En hij is een stuk interessanter dan de BB Blue imho, die voelt wat kil aan als je deze eens om gehad hebt.

1 like

Ik heb de GMT even kunnen passen, die stond klaar voor een andere klant. Heel mooi, maar inderdaad veel te groot voor de smalle polsen onder ons.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Schitterend horloge :ok_hand:

1 like

Amateur fotograaf of niet. Die foto’s tonen het horloge heel mooi. Thanks :+1:

Ook voor mij staat deze hoog op mijn verlanglijst. Er zijn juwelieren waar hij te bestellen is maar ik heb er nog geen gevonden waar ik hem kan bezichtigen.

1 like

Ik ga maar eens bij s&c langs om te passen. Maat lijkt me perfect voor mijn 17cm pols. :slight_smile:

1 like

Ik heb hem vanavond gepast. Ik ga kiezen tussen de Sla017 en deze om te houden. Alleen deze is nog ongedragen en in stickers. Mochten er geïnteresseerden zijn, Pm me dan maar. Misschien maakt dat mijn keuze makkelijker.

2 likes

Supergaaf! Jaloers. Enjoy!!

1 like

Hoewel ik zelf geen SLA017 heb en wel een bb incoming zou ik toch voor Seiko gaan.
Een van de 2000 stuks… de Bb is gaaf en nu zeker “hot” maar volgend jaar nog steeds te krijgen (waarschijnlijk goedkoper) . De SLA017 wordt alleen maar duurder.

2 likes

Dat is wel zo, de Seiko is limited. Maar allebei zijn ze zo mooi. De maat is voor mij perfect van beiden. Wat dat betreft mazzel met deze modellen. Luxeprobleem dit😩

2 likes

Nice. Mooie aanwinst

1 like

Als het kan beide houden😎

2 likes

3 weken geleden ook al sub aangeschaft🤔
Mijn vrouw vindt t niet grappig meer…

1 like

Ik las hier in een ander topic dat het met 3 maanden logeerkamer weer voorbij is. Niet slecht voor een SLA017, een Sub en een BB58…

3 likes

Hahaha! Ok, we gaan t zien. Maar wil verder topic niet “vervuilen”. Nogmaals, van harte ermee!

1 like

Heb je de SLA nog in de stickers? Ik snap je wel, maar begrijp je niet :wink:

Nee, de BB58 heeft hij in de stickers. De Sla niet. :wink:

1 like

“Hem” slaat dus op de BB, maar die pas je niet als je hem al hebt toch?
Of heb ik al te lang vakantie?

Ja, de BB58 had hij gepast & gekocht in Dubai vandaag. Als ik het goed had gelezen.

2 likes

Ja ik heb ook van die smalle polsen. 42mm is echt geen gezicht…

1 like

Vandaag gepast en gekocht. Er is tijdsverschil met Nederland, dat is ook verwarrend mss. Seiko heb ik al gedragen sinds eind juni. De BB58 vandaag nieuw gekocht.

1 like