NA: Tudor Black Bay 58 - update: NATO shots #177

Zeer mooie klok, en pracht foto’s ook!

1 like

Op MP staat er 1 te koop en die is op NATO incl foto’s dus misschien daar even kijken…

1 like

Fijn om eens een foto van de open sluiting te zien. De enige microverstelling is met de drie gaatjes toch?

1 like

Klopt, verder geen diver’s extension of glidelock systeem. Het is voldoende voor een goeie fit te vinden, maar met heel warm weer zou’t wel eens nipt kunnen zijn :blush:

1 like

Ah ja, het kan niet altijd prijs zijn natuurlijk :wink: Wel echt een heel mooi horloge, wie weet komt 'ie er bij mij ook ooit! Bedankt voor de mooie foto’s!

1 like

Mooi toch wat Tudor allemaal durft te maken. Eigenlijk alle elementen uit het verleden die Rolex niet aandurft om te verwerken in hun ontwerpen past Tudor wel toe. Denk aan de rivet band, de grote facetten op de lugs, het bolle glas, de kleur van de nep vintage kleur van de belettering op de matte plaat.
Als ik een keer iets vintage achtigs zou willen, zou ik zeker geen Rolex kopen, maar gewoon een nieuwe Tudor. Naast dat het een boel geld scheelt, krijg je gewoon een degelijk aanvoelende klok die vintage klasse uitstraalt.

Veel draagpplezier toegewenst voor dit fraaie exemplaar :+1:

5 likes

Het is een kleine prijs te betalen inderdaad :wink: Het blijft een prachtig stuk! Bedankt :slight_smile:

1 like

Ik kan’t niet beter verwoorden!
Het leuke is ook dat’t geen goed uitgevoerde hommage is van een of ander merk. Omdat het Tudor is, is’t een per definitie een heritage Rolex imho. En vintage blijft toch altijd een beetje gokken, hiermee zit je gewoon gebeiteld. Ik maak 'm zelf wel vintage op den duur :wink:
Bedankt! :smiley:

3 likes

Die heb ik te koop. Bij interesse kan je me pb-en;-)

1 like

Mooi horloge alleen is nog een stap tever en moet mijn Tag eerst nog verkopen :sweat_smile:

3 likes

Dag Jasper, zit al een tijdje te lonken naar de Black Bay 58, en heb hem reeds kunnen passen bij AD.
Hoe bevalt deze na een half jaar in bezit?
Al wat karakterkrassen er op? En hier eventueel wat foto’s van?

1 like

Ik draag mijn 58 een paar dagen per week en het blijft een topper. De gepolijste bevel en het bolle saffier blijven mijn aandacht trekken :blush: de vergulde accenten veranderen van kleur volgens de lichtinval en alles tesamen is’t een fascinerend stuk.

Qua krassen kan ik nog niets ontdekken op de kast, de brushing van de band heeft hier en daar een veegje en de sluiting heeft 1 keer wat krassen gevangen. Al bij al valt het goed mee, maar ik let wat op onbewust denk ik :wink: donderdag heb ik tijd om wat foto’s te nemen in het daglicht!

2 likes

Heel gaaf, staat als hoogste op mijn verlanglijst! Vooral die grootte is fijn, precies goed.
Veel draag plezier gewenst!
Gr A

1 like

Wat vind je van de riveted band qua draagcomfort? Ik hoor daar niet zoveel over, maar ik vond het een soort epileer apparaat.

1 like

Soms komt er inderdaad eens een haartje tussen te zitten aan de 6-uurszijde van de sluiting! Dacht dat ik de enige was die dat voorhad, want je leest er inderdaad niets over. Opvallend vind ik dat ik dat met mijn Oris 65 band niet had.
Nu ik moet zeggen dat het mij niet echt stoort, het is niet dat ik constant geëpileerd wordt. Haar staat er genoeg nochtans :wink: Verder qua sluiting en draagcomfort is ie top. De sluiting is niet te groot en de band is licht.

4 likes

Haha. Ben dus niet de enige.
Ideale maten inderdaad

1 like

Prachtig horloge :heart_eyes:veel draagplezier :+1:

1 like

Iedere keer als ik een BB 58 zie, dan begint er iets te kriebelen, prachtig klokje! :heart_eyes:

1 like

Blijft inderdaad een prachtig horloge. Wil graag een submariner 16610 of 14060 en deze 58, maar ik denk dat er volgend jaar vooral een BB58 zal komen. Onze zoon wordt in mei geboren en het plan is om er één aan te schaffen met zijn naam op de kaart en die te dragen tot hij 16 of 18 is en dan deze door te geven.
Alle redenen zijn natuurlijk goed om een nieuw horloge aan te schaffen, maar dit is eens een serieuze reden.
Geniet er nog van!!

5 likes

Draag jij iets tijdens het werken? :wink:

1 like