Ik ben nog niet zo lang met het horlogevirus besmet maar sinds de aanschaf van mijn eerste Seiko in juli '22 ben ik stiekem al een beetje verliefd op de Tudor Black Bay 58. Deze stond dus al snel bovenaan en met stip op mijn verlanglijstje. Inmiddels heb ik geleerd dat ik dit mijn grail moet noemen
Na veel zoeken op het forum en twijfelen heb ik afgelopen weekend de knoop doorgehakt. In het blauwe deel van het HF kwam ik in contact met @Mechoj. Het toeval wil dat we zaterdag bij vrienden op bezoek waren wat al aardig in het noorden van het land was. Daarbij was de verkoper zo vriendelijk om mij een stukje tegemoet te rijden en zo troffen wij elkaar in Assen.
Na een leuke kennismaking, een lekkere kop koffie en wat bijpraten over horloges kon ik mijn eerste Tudor in ontvangst nemen en kon het genieten beginnen. Wat een kwaliteit en wat een heerlijk horloge! Hieronder wat plaatjes.
Als een horloge dan het nest verlaat, dan graag naar een goeie plek waar er goed voor wordt gezorgd en minstens zo van wordt genoten als dat ik heb gedaan. En dat is geluk! Draag hem in goede gezondheid @Jeroen-W en geniet ervan!!
Fantastisch horloge! Gefeliciteerd! Het bezoek bij vrienden kon je zeker nog maar weinig schelen en je wilde zo spoedig mogelijk de band aanpassen? Of hadden jullie toevallig dezelfde maat pols?