Mijn eerste verslag op hf over een nieuwe aankoop. Het proces van een horloge aankoop speelt zich mede af in de black box van je brein. Dus ik ben blij dat er wat onrust is verdwenen en er weer balans is in huize Flash
De NA had afgelopen periode lichte en zware concurrentie van zes horloges. Sommige vielen af en schitterende later weer door een gracieuze comeback in de black box.
Heb ik nog wat te zeuren? De snowflake wijzer is in mijn black box iets groter dan ik had gedacht. Heb van de faux rivets niet zoveel last want je ziet ze niet tijdens het dragen.
Ik heb mijn seamaster (huidige generatie) weggedaan omdat er net wat ergernis was. Op basis van de looks de gok genomen met deze op de Jubilee. De Jubilee ging het me misschien wel het meeste om. En het is zo een fijn en fraai horloge. Seamaster is nog wel niveau hoger eerlijk gezegd, maar als geheel vind ik dit het meer.
Zorgeloos ook, ik spring er water zo mee in etc. Buiten swirls op de sluiting ook weinig aan te zien na ruim een jaar. Uurwerk is super smooth met opwinden en de lange reserve merk je ook. Net als het nauwkeurig lopen.
Van mijn bescheiden collectie is het niet de topper, maar stiekem wel het veel gedragen werkpaard.