NA Tudor Black Bay Chrono Black dial

Hoi liefhebbers,

Bijna een jaar geleden kocht ik mijn eerste echte horloge, een Rolex DJ 11233 uit 1995. Nu bijna een jaar later heb ik een mooie aanvulling hierop gekocht: een Tudor Black Bay Chrono met een zwarte dial.

De Rolex DJ is 36 mm, dus ik moet wennen aan het formaat, maar ben er ontzettend blij mee.

Vind het vooral een mooie en sportieve aanvulling op wat ik al had. Bijvoorbeeld voor bij het zwembad, op het strand, of in het kantoorleven. Draagt net wat sportiever dan de Rolex DJ.

Hieronder twee foto’s van de Tudor en daaronder van de Rolex die ik al had.

Ik ben wel benieuwd, in het kader van een leuke gevarieerde collectie. Wat zouden jullie dan een mooie derde aanvulling vinden op deze collectie? Om het een beetje richting te geven, bijvoorbeeld tussen de 1K en 3K.

Voorlopig ga ik deze lekker dragen en ervan genieten!

De nieuwe Tudor:

Als aanvulling op mijn eerste serieuze horloge:

35 likes

Het is natuurlijk de 16233 van Rolex.

Gefeliciteerd !
Mooie aanvulling.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Leuk duo zo!

Ik zou voor een duikhorloge erbij kiezen. Dan heb je een mooi trio voor elke gelegenheid. Misschien een Omega Seamaster?

Maar nu eerst even van je nieuwe aanwinst genieten.

Nice!

Heel mooi!

Ik zou een Seamasster een mooie aanvulling vinden. Of het nieuwere model Superocean.

Gefeliciteerd met de BB chrono als NA. Super tof horloge. :muscle:t3:
Als toevoeging voor de zomer zou je in de prijsklasse tot €1500 eens kunnen kijken bij Squale, Echo Neutra, Circula of Isotope

Gefeliciteerd!! Mooie combi van de 2 horloges zo.

Gefeliciteerd. Staat je goed!

Kijk eens naar een gebruikte Grand Seiko met bijvoorbeeld een blauwe wijzerplaat. Dat zou hier wel goed bij passen denk ik.

1 like

Netjes, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met je NA, super leuk!!!

Ben onlangs ook een gelukkige eigenaar geworden van een BB36😀

Mooie tudor! Is een tag heuer aquaracer niet wat voor je? Onder de 2 k heb je er al een

1 like

Hartelijk gefeliciteerd, prachtig ding!

Mooie combi. Veel draagplezier!

Heel mooi, gefeliciteerd! Je hebt eigenlijk al een ontzettend mooi duo dat elkaar goed aanvult. Als je dan toch echt iets wil toevoegen ligt het er een beetje aan wat je zoekt. Ikzelf zou iets op leer toevoegen, misschien een echte dresser zoals een Tank?

Voel je dat de DJ al genoeg dekt voor dat soort draagmomenten, kun je ook een complicatie toevoegen. Bijvoorbeeld een GMT, zoals de Longines Zulu Time.

Mocht je dit niks vinden, zou je ook kunnen overwegen wat kleur toe te voegen aan de collectie, ik zelf vind de SBGX265 van Grand Seiko gaaf

Of toch een Tank? :wink:

Tanks en Zulu Time zullen tegen de top van je budget zitten, GS ongeveer halverwege. Plaatjes voor de sfeer :sunglasses:

Maar geniet vooral eerst van wat je nu hebt en doe het langzaam aan! The hunt is better than the catch

2 likes

Een prachtige Tudor als aanvulling op je Rolex :+1:

1 like

Prachtige collectie. Ik zou hier prima mee kunnen leven :slight_smile:

1 like

Super mooie Tudor, zou ik zelf ook nog wel eens willen hebben.

Misschien zou een squale 1521 met een blauwe wijzerplaat een mooie toevoeging zijn. Is ook nog binnen je budget.

Super!