Bijna een jaar geleden kocht ik mijn eerste echte horloge, een Rolex DJ 11233 uit 1995. Nu bijna een jaar later heb ik een mooie aanvulling hierop gekocht: een Tudor Black Bay Chrono met een zwarte dial.
De Rolex DJ is 36 mm, dus ik moet wennen aan het formaat, maar ben er ontzettend blij mee.
Vind het vooral een mooie en sportieve aanvulling op wat ik al had. Bijvoorbeeld voor bij het zwembad, op het strand, of in het kantoorleven. Draagt net wat sportiever dan de Rolex DJ.
Hieronder twee foto’s van de Tudor en daaronder van de Rolex die ik al had.
Ik ben wel benieuwd, in het kader van een leuke gevarieerde collectie. Wat zouden jullie dan een mooie derde aanvulling vinden op deze collectie? Om het een beetje richting te geven, bijvoorbeeld tussen de 1K en 3K.
Voorlopig ga ik deze lekker dragen en ervan genieten!
Gefeliciteerd met de BB chrono als NA. Super tof horloge.
Als toevoeging voor de zomer zou je in de prijsklasse tot €1500 eens kunnen kijken bij Squale, Echo Neutra, Circula of Isotope
Heel mooi, gefeliciteerd! Je hebt eigenlijk al een ontzettend mooi duo dat elkaar goed aanvult. Als je dan toch echt iets wil toevoegen ligt het er een beetje aan wat je zoekt. Ikzelf zou iets op leer toevoegen, misschien een echte dresser zoals een Tank?
Voel je dat de DJ al genoeg dekt voor dat soort draagmomenten, kun je ook een complicatie toevoegen. Bijvoorbeeld een GMT, zoals de Longines Zulu Time.