NA: Tudor Black Bay Chrono

Dag liefhebbers,

Na de release van de nieuwste Rolex en Tudor modellen afgelopen week, werd ik volledig verliefd op de nieuwste Tudor Black Bay Chrono (vooral de zwarte plaat)

Na wat te kwijlen naar de nieuwste foto’s op Instagram kreeg ik berichtje van mijn AD dat ze de Tudor Black Bay Chrono in zwarte en witte plaat binnengekregen hadden.
Puur uit interesse naar dit model maakte ik even een afspraak om eens te gaan kijken.

Maar jullie weten allemaal hoe dit verhaaltje verder gaat… wie gaat kijken is verloren.

Zowel de zwarte als de witte plaat even gepast. En hoewel ik op foto volkomen overtuigd was van de zwarte plaat, werd ik op slag verliefd op de witte plaat.

Wat een prachtig horloge! Naar mijn mening een regelrechte killer die Tudor gemaakt heeft.

Als een klein kind in een snoepwinkel stond ik daar glunderend met deze beauty rond m’n pols. En ja hoor wat dachten jullie nu zelf… Onbezonnen en impulsief volmondig “IK KOOP HEM” gezegd.
Waarna mijn collectie uitgebreid werd met een nieuwe parel! Wat een verslaving is dit toch maar…

Hier wat sfeerbeeldjes van mijn speciale dag :sweat_smile::drooling_face:

163 likes

Van harte! Wat een waanzinnige topper zeg!! En er lekker snel bij… Lang niet gek!

1 like

Coole aanwinst!

1 like

Lekker zo’n horloge wat gewoon gelijk na release op voorraad ligt.
Enjoy :+1:

5 likes

Fraaie aanwinst! Enjoy!

1 like

Cool! België neem ik aan?

1 like

Heel gaaf, en wat snel na de release. Lekker van genieten🤩

1 like

Gassan heeft ze in elk geval nog niet had ik begrepen… maar ehh gefeliciteerd !! Heel mooi.
Ben wel erg benieuwd naar de dikte. Begreep dat ze net als de GMT een facet rand hebben geslepen om het optisch dunner te laten lijken.

1 like

Lekker snel geregeld hoor!!

1 like

Ace dus ook nog niets… begrijp ik ?

2 likes

Mooi! Gefeliciteerd! Vind de witte ook het mooiste!

1 like

Gaaf zeg! Van harte met deze topper. :blush: :+1:

1 like

Lekker man! Heb je nog wat side shots van t horloge op de pols?

Past ie onder een mouw?

Je hebt de gaafste uitvoering gekozen vind ik.

1 like

Hoppa, mooie aanwinst!

1 like

Heel erg dik!! Proficiat! :smiley: :+1:

1 like

Komt inderdaad uit België

Wat de dikte betreft is deze echt nice. Ik heb zelf maar heel smalle polsen en draag altijd 36mm.

15 likes

Gefeliciteerd! Mooie combi met de DJ.

1 like

Prachtige aanwinst !!

1 like

Nope. Wachten op volgende zending, belgie heeft die zending al gekregen.

1 like

Lekker hoorrrrrrr

1 like