Hallo allemaal,
Gisteren toevallig een Black Bay GMT van een maatje van mij in mijn handen gehad.
En vanaf gisteren in het zaadje gepland. Even over nagedacht of ik mijn Black Bay Black 79230n hiervoor zou willen upgraden. Oh en ik had ook nog een Seiko Alpinist Mountain Glacier SPB199J Limited Edition op de plank liggen die nog steeds in het blauwe gedeelte stond. Weet je wat ik zal Jaap Jaap / Ten2Two / @SuperC eens een berichtje sturen of ie interesse heeft in een ruildeal. Uiteindelijk tot een mooie deal gekomen en voordat ik het wist zat ik in de auto opweg naar Hilversum om mijn Black Bay Black en Seiko Alpinist te ruilen tegen een Tudor Black Bay GMT nieuw in de stickers. Wat een waanzinnig horloge is het. Na de recente aanschaf van de Marine Master 300 SLA021J was er weer een overschot aan zwarte duikers in de horlogedoos. En hoe mooi ik de Tudor Black Bay Black met z’n vintage vibe wel niet vind, toch had ik de Pepsi variant van dit model in mijn hoofd. Ik denk dat de Black Bay GMT samen met de IWC Le Petit Prince Chronograph mooi wat kleur in de collectie brengt. Mijns inziens echt een geslaagde toevoeging. Genoeg gepraat. Tijd voor de foto’s! Uitgebreide fotoshoot met mooiere foto’s volgt nog komend weekend.
Bedankt voor het lezen.
MvG Ralph