Beste liefhebbers,
Na een kleine, actieve zoektocht van enkele weken en maanden naar een nieuw horloge heb ik zitten wikken en wegen.
Ik ben normaliter nogal vrij klassiek van smaak, maar wou nu toch eens wat anders.
De BB GMT sprak me aan en dan voornamelijk de zwarte plaat.
Echter in mijn zoektocht vond ik de ‘witte’ ook tof maar dacht dat deze nogal ‘luidruchtig’ zou zijn met al die opvallende kleurtjes. Hoe langer ik zocht, hoe leuker de witte werd.
Zo kwam ik er eentje tegen via @rh_watches.
Ik kwam snel in contact met Robbie en ik was oprecht aangenaam verrast.
De deal was dan ook snel geklonken want het was een scherpe prijs voor een nieuw horloge en de duidelijke afspraken met de seller vind ik erg belangrijk ! Bij mijn bezoek aan hen, even 2h30 enkele rit gereden, want ik hou van de beleving bij de aankoop, werden mijn verwachtingen ingelost!
Een zeer aangename babbel met Robbie en Ine, correcte afspraken en een leuke daguitstap waren voor mij de kers op de taart.
Het horloge was echt wat ik zocht! De scherpe afwerking voor die prijs is te gek (shoutout naar Tudor ), de verhoudingen zijn perfect en het rood/blauw in contrast met de wijzerplaat zijn magnifiek:star_struck:.
Daarnaast vind ik de band echt meevallen, want er blijken voor en tegenstanders van te zijn. Je merkt wel dat het gewicht van het horloge bovengemiddeld is, maar het geeft ook een gevoel van kwaliteit. Voor mij dus geen probleem
De dikte van de kast valt ook reuzegoed mee op mijn 17.5cm polsjes! Erg draagbaar als je het mij vraagt!
Een dikke merci aan @rh_watches!!
En dan nu … uiteraard … enkele beeldjes: