NA Tudor black Bay Harrods

Eindelijk heb ik mijn Tudor Black Bay Harrods kunnen bemachtigen via Harrods.

Ik probeer mijn horloge verzameling te beperken tot 1 horloge per merk. Bij de duurdere merken althans.
Voor Tudor was mijn keuze al snel gevallen op de Harrods edition van De Tudor BlackBay.
Al werd het steeds lastiger om niet over te stappen naar de andere modellen zoals de Chrono Panda of de GMT modellen. Tudor doet het erg goed.

De kleurstelling trok mij ontzettend aan. Combi van zwart en groen met gouden accenten. Broertje van de Kermit.Sinds ze hun eigen uurwerken ipv ETA uurwerken gingen gebruiken wilde ik deze horloge hebben.

Deze horloges zijn denk ik gewoon op voorraad bij Harrods. Maar ze doen wel erg moeilijk met uitleveren.
Je moet bellen of een e-mail sturen met het verzoek op een wachtlijst gezet te worden.

Voor Covid moest je zelf de horloge op komen halen in UK binnen 7 dagen na beschikbaarheid. Binnen 48 uur moest je ook reageren op de e-mail. Je kon het ook niet vooruitbetalen of aanbetalen en later deze komen ophalen. Je moest het echt persoonlijk op komen halen of iemand anders aanwijzen om dat te doen.
Horloge wordt dan in je bij zijn helemaal geopend en van alle stickers etc ontdaan.

Maar alles werd toch lastiger dan gedacht.

77 likes

Prachtig horloge. Dat groene heeft wel iets. Proficiat met je aankoop!

1 like

Alle moeite niet voor niks. Schitterend, geniet er van!

1 like

Mooie aanwinst!!

1 like

Schitterende horloge, veel draag plezier!

1 like

Wat een vette NA. Gefeliciteerd. Ben wel een tikje jaloers

1 like

Hele mooie versie. Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier ermee.

1 like

Eén van de mooiste BB versies. Leuk man, geniet er van.

1 like

Erg mooi, geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een fraaie Tudor binnen de gelederen van Horlogeforum!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooie Tudor! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige aanwinst!

Tsja, daar keek ik ook van op. Bij mij hebben ze alle stickers er ook voor mijn neus afgetrokken. De verkoper zei dat het net zoals bij Rolex verplicht is. Alleen degene op de achterdeksel heeft de verkoper laten zitten.

2 likes

Echt heel mooi, geniet er van :ok_hand:t2:
Maar je kan er dus wel aan komen als niet uk inwoner?

Ja dat kan. Alleen door de Covid situatie heeft de laatste jaren vooral Engelsen deze horloge kunnen bemachtigen.

1 like

Hoppa, lekker hoor! Gefeliciteerd en veel plezier met het dragen van je BB Harrods

Mooi hoor, fraaie uitvoering wat mij betreft

Ah Okej, Jah je reist nu weer een stukje makkelijker die kant op natuurlijk. Maar dat is wel interessant om te weten. Zou een leuke toevoeging zijn naast mijn Boudreaux rode black bay. En ben nu wel in de markt voor weer iets er bij aangezien mijn seamaster weer weg gaat

Prachtige uitvoering en blijft mooi.

Gefeliciteerd. Mooi dat het gelukt is.