Het begint een beetje traditie te worden. Vlak voor de vakantie nog even een mooie nieuwe klok kopen
Maar nu, voor mij dan, een wel hele mooie. Een waar ik al zeker een paar jaar naar aan het loeren ben. Uiteraard was de weg er naar toe vol bochten, andere verleidingen en aankopen ( zal je niet onbekend voorkomen) maar vanmiddag dan toch eindelijk om de pols.
De Tudor Black Bay 41. En wat is die nog veel mooier in het echt dan op de foto’s. Ik was een beetje angstig voor de dikte en diameter maar blijkbaar ben ik gezegend met polsen waar deze imo prima op past .
De overdracht bij mede forumlid @ThaWatcher was fantastisch, leuke gesprekken over onze gezamenlijke hobby en het was gewoon gezellig. Precies wat je wil.
Warm aanbevolen wanneer je hier nog eens een horloge wil kopen (hij heeft nog een mooie Omega in het blauwe).
Mooi man! Leuk voor nato (single pass haha) of misschien jubilee (op fratello staat zoiets ergens over de oudere bb, is overigens een artikel van een jaar voor tudor zelf met de metas kwam).
Hey Rob leuk om te zien dat het horloge naar een echte liefhebber gegaan is.
Zoals ik al zei heb jij zeker de polsen om deze te kunnen dragen.
Was een erg prettig kennismaking.
Veel plezier ermee!