NA: Tudor Black Bay Heritage

Na al het geweld over de nieuwe verkoopsregels, bedacht ik me dat het weer even geleden was dat ik een NA post had geschreven. Heb nochtans een hoop nieuwe aanwinsten, er rommelt weer veel in de verzameling!

De nieuwste waarvan is deze Black Bay. Ondertussen de derde (!) die ik heb bezit! De eerste 2 waren de rode variant, waar ik nog steeds gek van ben maar die op de pols na een week steeds begon te vervelen. Daardoor dacht ik de gewone zwarte variant eens een kans te geven:

Het feit dat die al bijna 2 weken onafgebroken op de pols zit, is een zeldzaam iets en een ontzettend goed teken. Het is een type horloge dat nooit stoort en toch erg mooi draagt. Ik vind de gouden accenten persoonlijk top, en de klassieke Tudor “snowflake” wijzer is ook absoluut m’n ding.

Ik had eerst wat schrik van de “riveted” bracelet. Mijn eerste 2 waren de ETA “Tudor Rose” versies en die hadden een normale Oyster bracelet. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het reuze meevalt en prima gaat met de vintage look van het horloge.

Het zou wel eens kunnen dat deze een hele tijd in de verzameling blijft!

25 likes

Erg mooie klok, heb hem pas eens mogen passen van een collega. Deze staat zeker op mijn shortlist!

Geniet er van!

1 like

Prachtige aanwinst :wink: hier ook een blij persoon na de leuke ruildeal dus een dubbele klapper :muscle:t2::ok_hand:t2:

Veel draagplezier nog…

2 likes

Ja mooi hè? Is bij mij ook een blijvertje. Tijdloos. En het in-house kaliber loopt (bij mij) ontzettend accuraat. Geniet ervan, ik doe dat in ieder geval wel! :wink:

1 like

Klopt inderdaad, ding loopt als een tierelier!

1 like

Gewoon erg lekker!:smile:

1 like

Van harte!
Eerlijk gezegd mijn favoriete BB…:+1:t2:

1 like

Een maand of 6!

Geintje natuurlijk! :stuck_out_tongue_winking_eye: Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb er ook een, prachtig ding en verveelt nooit.
Loopt - 1 sec per dag!
Gewoon geweldig, zeker voor dat geld.

1 like

Goede keuze, in house en niet te duur. Heb de rode originele…rood verveelt natuurlijk juist minder snel dan zwart. :skull::ghost: geniet ervan!

2 likes

Zou kunnen hoor, er zijn geen zekerheden meer! :rofl:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like