NA: Tudor Black Bay op de 5 link 'Jubilee'

Herkennen jullie dat? Dat je een horloge ziet en dat je gelijk denkt: ‘wow, die moet ik echt hebben’? Dat had ik bij de release van dit horloge op Watch & Wonders 2023. Ik heb Black Bays altijd mooi gevonden maar de faux rivet banden hebben me altijd weerhouden van de aanschaf van een Black Bay. Het is gewoon niet mijn smaak. Totdat ik zag dat Tudor de Black Bay een 5 link ging meegeven, wat een ‘jubilee style’ bracelet is. Daarover zo meteen meer.

Ik bestelde er ongeveer twee weken geleden eentje bij de AD en een week later was hij er. Vorige week zaterdag haalde ik hem op. Pelagos gepast, nieuwe 54 gepast en deze. En deze sprong voor mij echt uit. Met de nieuwe dimensies klopt hij gewoon. Hij is net zo dik als een SMP300, hoewel ik vind dat hij op mijn pols iets kleiner draagt dan een SMP.

Daar is ie dan. Ik vind het heerlijk hoe Tudor vintage vibes combineert met een modern jasje. Het betreft het nieuwe METAS uurwerk. Je kunt als je je garantie kaart tegen je telefoon met NFC aanhoudt, zien hoe jouw uurwerk gepresteerd heeft in de testing. Ik zeg prima score :stuck_out_tongue:

Dan de band. Kan ik kort over zijn. Draagt gewoon super comfortabel en de T-fit sluiting is fenomenaal. Ik kan wel hardop zeggen dat ik geen horloge meer wil zonder dit systeem of iets wat erop lijkt. Zoals gezegd is het een Jubilee style bracelet maar hij is wel degelijk anders als je goed kijkt. Zo zijn de schakels ronder of ovaler dan die van de Rolex jubilee bracelet en in mijn ogen geeft dat het horloge net dat beetje meer comfort mee.

Bedankt voor het lezen. Ik geniet met volle teugen :smiley:

53 likes

Gefeliciteerd, mooi, geniet ervan

1 like

Prachtige Tudor :+1:t2: gefeliciteerd

1 like

Mooi,deze staat ook op m’n lijstje.
Gelukkig een 41mm met een fatsoenlijke dikte :+1:t2:

Heb een paar maanden geleden de 39mm BB gepast maar deze was te klein op m’n pols.
De (oude) 41mm smoelde beter maar echt veel te dik

2 likes

Het is dan ook een fantastische aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst, die nieuwe band is zeker een pluspunt. Geniet ervan!

1 like

Prachtig, veel draagplezier :+1:

1 like

Ik snap precies wat je bedoelt hoor. Deze klopt qua dimensies vind ik precies. Geniet van de voorpret zou ik zeggen :slight_smile:

1 like

Dankje. Ik geniet ook nog steeds van jouw Pelagos hoor.

1 like

Tof! :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Wat een aardig detail!!
Leuk hoor!!

Gefeliciteerd met deze prachtige Tudor Black Bay!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hele mooie en dikke NA :grin: Gefeliciteerd :partying_face:
Tikje jaloers wordt ik ervan

1 like

Prachtig horloge, staat ook zeker op mijn wensenlijstje!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA :partying_face:

1 like

Dank!

3 likes

Van harte, Tudor brengt mooie dingen :slight_smile: geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge, ontzettend veel draagplezier!

1 like

Prachtig horloge! Ga je veel plezier mee krijgen!