NA : Tudor Black Bay

mooie klok hoor!

Mooi man, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd :clap:
Het is en blijft een geweldige klok !
Wat betreft de lume… Dat is enorm inderdaad, even wat licht erop en het knalt eruit…

Veel plezier ermee.
Pieter.

Respect! :raised_hands: Gefeliciteerd :smiley:

Heb nog paar kiekjes gemaakt met de Macro lens van mijn vriendin. Heb er totaal geen ervaring mee, maar ga me er denk ik toch eens in verdiepen!

2 likes

Nog wel even oefenen, is een kunst, hoor :wink:

Mooie klok, geniet ervan!

2 likes

Proficiat! erg mooie aanwinst

Een tijd geduld moeten hebben, maar dat maakt het alleen maar mooier. Heel veel plezier met je BB!

Dat is trouwens ook een mooie doos, maakt het helemaal af vind ik.

Eindelijk binnen, wat een beauty. Proficiat, veel plezier toegewenst!

Met name op de laatste foto lijkt de verhouding tussen lug-to-lug afstand en je polsbreedte kleiner dan bij mijn SKX op mijn eigen pols. Toch lijkt de BB groter op jouw pols. Wat natuurlijk geheel conform jouw smaak kan zijn. (even los van het draaggevoel).
Ik vermoed (opeens) dat een enigszins losse bracelet een horloge wat groter doet lijken. Zou je met je micorverstelling kunnen bekijken.

Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Het blijft altijd leuk om zo’n prachtig cadeau welke je voor jezelf hebt gekocht, waar je lang voor hebt gespaard en moeite voor hebt gedaan om deze op te halen, nogmaals uit te pakken als je thuis bent.

Heel veel plezier er mee.

Gefeliciteerd, super :+1:

Stijlvolle steel stunner! :+1:

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

Geweldig! Geniet ervan!

gr, HJR

Heel erg gaaf die tudor BB!

Enjoy it :slight_smile:

Mooi hoor, gefeliciteerd.

Ik mis de NATO in de doos?
Nog van plan om de leren band erbij te halen? Staat ook erg goed.

Geniet ervan.

Mooi man gefeliciteerd :thumbsup:

Gefeliciteerd!

Scherp :wink:
Deze word nog nagestuurd. Hij had per ongeluk de blauwe er bij zitten. Ik denk overigens niet dat ik hem ooit zal dragen. De bracelet is echt geweldig. Dat zal overigens ook de reden zijn waarom ik de lederen band niet koop, vind hem erg gaaf maar de bracelet is wat mij betreft het mooist!

Draag zelf ook alleen de stalenband.
Wel fijn dat de NATO er bij zit mocht je hem ooit van de hand doen.

Fijnste stalen band wat ik heb gehad tot nu toe.

1 like