Gisteren mijn grail opgehaald bij Filipucci in Maastricht.
Omdat foto’s meer zeggen dan woorden :
Mooie foto’s van een schitterend horloge! Geniet ervan!
Heel mooi, gefeliciteerd en veel plezier gewenst met deze aanwinst! 
Heel mooi!
Mooie pics ook 
Mooie stad he dat Maastricht 
Mooi hoor de bordeaux rode! Warme uitstraling!
Gefeliciteerd!
Fantastisch mooi horloge Walter! Je hebt er gedisciplineerd voor gespaard dus de vreugde is extra groot kan ik me zo voorstellen. Geniet er ongelooflijk van!
Groeten!
Ja prima stad maar dat parkeren daar…
Prachtige klok. Geniet ervan!
Zeer mooie klok, goed formaat ook voor je pols zo. Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst
!
Nicceee! Super mooie Turor, staat ook erg goed.
En stalen band
.
Leuk ding !
Congrats 
Mijn beste,
Een topper hoor!!
Proficiat dan ook met deze goed geluimde klok!!
Orologio Signaturis Temporis. 
Prachtige aanwinst en staat super op jouw pols. Geniet ervan!
Supermooi! 
Gefeliciteerd! De BB is inmiddels een echte forumlieveling. Ziet er goed uit om de pols. Geniet ervan!
Superexemplaar van een cool merk, gefeliciteerd!
Staat goed.
Paar vragen over maat en hoe je hem op de foto draagt:
Wat is je polsmaat? Draag je hem op foto 8 verder van je hand af dan op foto 9 en 10? Is de bracelet al optimaal op lengte voor jouw gevoel?
Heel mooi, hij komt er bij mij in het blauw. Waarom heb je voor rood gekozen als ik vragen mag?
Mijn polsmaat is ongeveer 17/17,5 cm. Op foto 8 heb ik hem inderdaad wat verder van mijn hand af. De bracelet is door zijn micro verstelling perfect voor mijn smalle pols. Twee schakeltjes er uit en micro op de middelste stand en het horloge draagt precies zoals ik mijn horloges wil dragen : niet te strak op de pols, maar zeker niet als een autoverkoper welke de kroon laat rusten op zijn hand 
Oja : The lume is strong with this one :
Ik heb ze allebei gepast. Vond de roder persoonlijk mooier, heeft imho meer een uitgesproken karakter dan de blauwe. Is meer een eye catcher denk ik. De blauwe is super gaaf, maar wat meer ingetogen.
Horloge’s kopen doe ik puur op emotie, toen ik de rode naast de blauwe hield was voor mij de keuze simpel. Maar die keuze kan bij iedereen anders uitvallen.
Zo, lekker!