Die van mij komt komende week met een beetje geluk. Kan niet wachten als ik dit zo zie. Lekker casual, past prima bij jouw stijltje met die legergroene jas en blauwe trui. Top.
De binnenvoering van mijn jas bedoel je
Cast iron, ook goeie keus btw
Vond m telkens al zo netjes zitten
Heel mooi horloge, gefeliciteerd!
Mooi ding.
Enige wat mij tegen staat is de rivet band.
Buiten dat is dit de mooiste BB variant die Tudor dusver uitgebracht heeft.
Mee eens. De Rivet band hadden ze niet hoeven doen inderdaad. Ik vind het ook niet perse lelijk maar de Oyster band van de sub is mooier. Wat wel echt minder mooi is bij de Tudor band is het niet taps aflopen van de band. Dit gaat in stapjes i.p.v. geleidelijk.
Eensch
Maar zo stapsgewijs als de rivet gaat is wel āhistorisch correctā. Maw het hoort bij de stijl van een rivet band.
Je hebt gelijk inderdaad. Ik zie dat nu ook bij meerdere banden dat het zo gaat. Thanx voor de info
Als ik een wild card voor een oorveeg had, had ik 'm bij jou wel ingezet.
Je voegt niets, behalve irritatie, toe man. Grow up.
Mooi woord! Horen we niet zo vaak meer! Maar je hebt verder gelijk hoor. Niet te veel aandacht geven jo lekker laten gaan
Hele coole aanwinst! Mooiste BB te verkrijgen, gefeliciteerd!
Super. Zelfs mooier dan de Sub!
Maar ik vind de rivet versie beter bij een vintage-look passen. Past en hoort gewoon bij BBās & de 65 familie van Oris, en mogelijk meerdere.
Er eens een stukje leer op geknutseldā¦erg geslaagd wat mij betreft. Cognac matcht prachtig met de gouden accenten!
Ik vind die bb mooier nu ik hem zo naast die sub zie, veel eleganter en rustiger, minder tekst op de plaat.
Veel draag plezier gewenst.
Ik ben niet overtuigd
Verkopen dan maar?
hahahahaha