NA: Tudor BlackBay 58

Van harte gefeliciteerd, prachtig! Heel benieuwd naar hands on en vergelijk met je Sub! :smiley:

2 likes

Gefeliciteerd !!
Prachtige aanwinst en vullen elkaar mooi aan.
Benieuwd welke meer polstijd gaat krijgen :smile:

1 like

Wat een absolute beauty! Ik vind hem echt geweldig. Hopelijk siert die mijn pols ook ooit… veel draagplezier!

1 like

Mooi Klokkie… ( :upside_down_face: )

Waar staat 58 voor?
Heel veel plezier met deze aanwinst…

1 like

@Schoen ,kun je het nog bijhouden.

3 likes

Totaal niet, @Utrecht2 kwam net in het auto-topic ook met een uitstekende rebound. Ik kom ogen tekort deze maand.

2 likes

Het is een eerbetoon aan de Tudor Submariner 7924, dat was de eerste die waterdicht was tot 200m. Gelanceerd in 1958 en vandaar voor zijn 60ste verjaardag deze BB58 :blush:

2 likes

Mooi hoor :smile:

1 like

Heb ik je berichtje gemist dan? Nieuw in stickers op leer is ook leuk hoor :wink:

1 like

Lol, apart off-topic topic waard.

1 like

Ah op die manier. Nou hij is mooi…

2 likes

Haha . Nee - zat een dagje te twijfelen en zag dat hij toen al on hold stond… Stom, had ik kunnen weten. Was een paar dagen geleden nog bij Gassan en die gaven ook aan dat zodra er eentje binnen komt dat hij altijd de zelfde dag weer de deur uitgaat.

Een diver op leer is niet echt mijn ding. Maar inmiddels vandaag een mooie soort van impuls aankoop gedaan van een compleet ander horloge…
:stuck_out_tongue: Morgen even een N.A. topic.

2 likes

Dat is ie zeker! :heart_eyes:

Nog even het topic vervuilen met een fotootje van de mijne :wink:

9 likes

Heel tof horloge! Geen sub vervanger, echt een ander smaakje :+1:t2:

1 like

f556d094-5ed6-4f2d-a262-60c9716f3002_x365

1 like

Mooi zo naast elkaar !
Dan zie je inderdaad dat ze ieder een eigen smoel hebben :+1:.
Proficiat met deze aanwinst !

1 like

Straks, als het eens een keer droog wordt, buiten maar eens foto’s maken.

12 likes

Naast irritant en onsympathiek is deze reactie ook nog eens feitelijk onjuist. We hebben hier betere trolls gezien…

1 like

Mooi! Hoe vaker ik de BB voorbij zie komen hoe mooier ik ze vind.

21 likes