NA Tudor Chronograaf Panda

Afgelopen vrijdag de 13e was ik met een goede vriend op stap in Amsterdam, ik heb namelijk ook aangestoken met het horloge virus en hij wilde weleens wat echte horloges zien. Dus wij het bekende lijstje langs geweest: Gassan op de Dam, AWCO en S&C in de PC. In eerste instantie wilde wij die dag gaan kijken of ergens al de nieuwe Longines Spirit Zulu Time te verkrijgen was maar dit is uiteindelijk iets anders gelopen dan gepland.

Op het moment dat wij bij S&C staan zien wij toevallig de eerste Longines Spirit Zulu Time liggen en zijn meteen naar binnen gegaan om deze voor het eerst te kunnen passen. Mooi horloge alleen wij wilde het liefst de zwarte of groene bekijken en alleen de blauwe was geleverd. vervolgens ook nog naar wat andere horloges gekeken waaronder een aantal Tudors. Totdat na een tijdje de verkoper iets ging halen. Hij opende een Tudor doos en haalde hier de Tudor Chronograaf met Panda Dail uit, het horloge wat ik al zolang wilde maar onmogelijk was door lange wachtlijsten of een flinke premium te betalen.

Hierna heb ik het horloge gepast en zijn wij weg gegaan, even een snel rondje door het Vondelpark lopen om tot zinnen te komen en binnen 10 minuten stonden we weer voor de deur bij S&C en hebben wij de aankoop rond gemaakt. helaas kon ik niet meteen het horloge meenemen want de loctite was zodanig sterk in dit geval dat ze niet de tools hadden om de schakels eruit te halen. Gigantisch balen natuurlijk maar 3 dagen later op Maandag is de S&C verkoper naar mijn huis gekomen om hem persoonlijk af te geven met de juiste maat. En wat een prachtig horloge is het! al heel de dag zit ik alleen maar naar mijn pols te kijken heerlijk! En ooit hoop ik een 6263 Big Red te mogen bezitten maar tot die tijd is dit denk ik de beste die je in die plaats kan hebben.

Wat dus begon als een dagje opzoek naar een Longines Spirit Zulu Time om alleen te passen, eindigde met een Tudor Chronograaf Panda rijker!

En voor de geïnteresseerde de foto’s van de longines die ik ook eventjes heb gepast.

99 likes

Mooi horloge!

1 like

Lekker man, blijft een super horloge!

1 like

Gaaf horloge, veel plezier er mee!

1 like

Mooie Tudor. Gefeliciteerd ermee! De blauwe Longines is wat te blauw. Ben wel benieuwd naar de groene en zwarte inderdaad onder dezelfde licht omstandigheden.

1 like

Super mooi horloge, gefeliciteerd met deze mooie aankoop!

1 like

Super mooie aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Toffe aanwinst! Van harte en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Lekkere panda! Prachtig en gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Ik wist niet dat ze zo schaars waren. Veel plezier, prachtig ding!

2 likes

Geweldig mooi horloge!

1 like

Cool ding! Enjoy!

1 like

Hele mooie Tudor. Gefeliciteerd. Lekker naar je pols blijven kijken.

1 like

Gefeliciteerd, nice panda

1 like

Gefeliciteerd, hele mooie combi.

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Die Panda is een topper. De plaat van de Longines is prachtig wat een sunburst.
Gefeliciteerd met je Tudor aanwinst .:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige Tudor!

1 like

Gefeliciteerd! Prachtige panda

Ik moet zeggen dat de longines me in het blauw ook niet tegenvalt :ok_hand:t2:

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd met deze Tudor

1 like