The OG! Ook heel tof, enjoy!
Erg mooi !!
Heel mooi! Tudor ook, Omega helemaal
Beide mooie horloges, maar ik snap de drang naar iets anders na een tijdje Veel draagplezier
Heel goede switch, een Seamaster, voor mij nog steeds het hoogtepunt van horlogerie😊.
Gefeliciteerd en veel plezier ervoer gewemst!
Gaaf hoor☺️ gefeliciteerd
Mooie switch… de mijne ook dagelijks om de pols sinds de aanschaf een paar jaar geleden. Oogt op rubber idd helemaal anders maar ik verkies toch op bracelet maar altijd leuk dat je kan wisselen
Ik vind de bracelet eigenlijk heel makkelijk om te (de)monteren. Springbars klikken er vanzelf in in vergelijking met andere stalen banden bv op mijn Breitling is het meer prutswerk
Gefeliciteerd met de NA! Je gaat ervan genieten, die dial verveelt nooit.
Kick ass
Wat een prachthorloge
Gefeliciteerd!!!
Van harte! Geniet er van.
Gefeliciteerd met je mooie Omega
Fantastisch! Ik kan van beide merken wel eea waarderen, maar met wat je had is de smp wel echt een stap omhoog m.i.!
Ik heb de zwarte gehad en weg gedaan voor uiteindelijk de metas burgundy. Ik merk dat ik toch weer naar de smp kijk, alleen geen zwart dan en niet per se de jongste. En niet in plaats van, maar naast de metas tudor, die is ook echt
Gefeliciteerd!
Prachtig horloge veel plezier ermee!
Hele mooie switch! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik vind het ook een schitterend horloge. De zwarte was mijn eerste serieuze horloge. Op een gegeven moment verkocht, maar toch al snel gemist in de collectie. Toen de blauwe terug gekocht.
De band ansich vind ik niet lelijk, maar ik mis toch wel de taper waardoor hij wat lomp oogt. Daarom nu op een Forstner President band gezet. Qua looks erg tevreden mee, en prijs/kwaliteit is prima, maar het is geen OEM kwaliteit. Wellicht toch maar weer eens rubber proberen, al was dat bij mijn vorige ook niet echt een succes.
Mooi! Gefeliciteerd. Ik vind m op staal mooier dan rubber maar ik hou gewoon van staal
Poeh, gefeliciteerd!! Wat een fantastisch horloge is dit.
Ik vind dat je een goed switch hebt gemaakt, die seamaster is prachtig! Heb zelf de groene, elke x weer verliefd!