NA. Tudor FXD 1 week om de pols.

Mooi horloge! :hugs::pray:t3:
Geniet ervan! :blush:

Echte een topper de FXD!

Proficiat! Prachtig horloge!

Ik heb zelf de mn21 gehad maar uiteindelijk wel verkocht want ik vond hem toch te groot voor mijn pols. Maar mooi is die wel!

:+1: :+1: :+1:

Natuurlijk heel tof, maar een paar maanden in productie geweest maar niet dragen omdat je m te groot vond is natuurlijk ook zonde.

1 like

Ja ik weet het, was ook nog gewoon een die ik zelf bij de AD gekocht had. :see_no_evil:

Maar je zegt het goed. Als ik m dan niet draag is het zonde. Hij ging eigenlijk alleen goed op vakantie aan het strand :sweat_smile:

Wat een avonturen hebben we beleefd.

.
.
.
.

6 likes

:joy:

2 likes

Haha, ziet er goed uit.
Maar ook op je pols hoor je kon m best hebben.

2 likes

Mooi!

Tudor Blue past bij you! Toch, Dan?

Geniet van deze blauwe donder en binnenkort voor ernaast, lekker weer die Squale Haale! :crazy_face:

Lekkerrrr hoor en twee is zeker niet te veel,denk ik,zijn toch wel echt heel anders,enjoy :facepunch: :facepunch:

Mijn beste,

Chapeau!!
Schitterende foto’s van een prachtig horloge!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Feli!

Geniet ervan!

Gefeliciteerd met je aanwinst! Denk dat je met deze en de 39 een hele mooie set hebt waarmee je prima kunt afwisselen. Hij staat je ook heel goed!

Geniet ervan :star_struck:

Zeker niet teveel! Ik vind het een mooi setje. :grin: :ok_hand: Alleen de kleur is al anders. En verder zijn het ook echt wel andere horloges. Lekker een tijdje zo houden.

Mooie Tudors. Van harte!

Proficiat! Mooi horloge en prachtige foto’s

Bedankt voor al die positieve reacties mannen :+1:

6 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :heart_eyes::heart_eyes::+1:

:+1:

Heel mooi :+1::+1: