Toen ik ‘m had werd ie nauwelijks gedragen, maar nu mis ik het horloge nog wel eens.
Gefelicicteerd
Zeker! Echt gaaf.
Geniet ervan!
Proficiat, mooie Tudor.
Veel draagplezier!!![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe Tudor en die je had is ook mooi hoor
.
Heel veel plezier gewenst en draag ze maar vaak en veel in goede gezondheid… ![]()
Nice👌
Thanks ![]()
Je posting maakt toch wel hebberig. Mooi horloge!
Het is een geweldig horloge, nog eens proficiat!
Ik vind hem soms wat aan de grote kant, maar anderzijds past het gewoon en het draagt heerlijk weg met die nato achtige banden. Echt een casual horloge voor erbij, maar dan van top kwaliteit.
Ik geniet mee van de honeymoon periode, we hebben hem ongeveer gelijktijdig gekocht ![]()
![]()
Hahaha, ja ik denk er net zo over.
Het staat prima zo hoor op je pols
en deze foto’s geven een altijd wat vertekend beeld.
Eigenlijk moet je het horloge van iets afstand in de spiegel bekijken.
Prachtige Tudor Dan, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Bedankt Hans ![]()
Veel plezier ![]()
Niks mis mee op jou pols ![]()
Het kan zeker, het is allemaal gewoonte ook hé. En vanuit sommige hoeken is hij forser dan andere, ik kan me voorstellen dat sommige mensen het teveel vinden.
Zo zie je de dikte beter dan recht erop. Maar het blijft een heerlijk stuk om te dragen ![]()
(17cm pols hier)
Heerlijk Dan! @pasd En ook @illewoare
De FXD blijf ik de gaafste release vinden in de categorie tool watches van de afgelopen jaren. En de kleur blauw die men gebruikt is gewoon ook perfect. Staat hier met stip op de wishlist. ![]()
Enjoy! ![]()
Gewoon lekker alle twee blijven dragen. Passen uitstekend bij elkaar!!!
Geniet er van!!
Heel nice!
Mooi setje zo! Lekker houden! Vind die FXD het mooist met egaal blauwe band! De 39 moet op staal, of beter gezegd, titanium! Prachtig!
Bedankt mannen ![]()