@Petteflet heeft deze zomer al eens een topic gepost over deze speciale uitvoering van de FXD. Voor de plaatjes liep ik er toen niet meteen warm voor. Maar na hem deze zomer in Cannes in handen te hebben gehad, nu toch maar de trekker overgehaald voor weer eens iets anders dan anders:
Like it or hate it, maar ik ben er happy mee. Hij ligt echt heerlijk op de pols. Het materiaal is niet alleen vederlicht en sterk, maar lijkt meteen de lichaamstemperatuur aan te nemen. Heel comfortabel dus.
Ook de gravure aan de achterkant stoort niet maar geeft het horloge iets extra’s.
Geen wachtlijst. Ik ging voor de Pelagos 39 maar die overtuigde me niet en toen werd deze tevoorschijn getoverd (mijn vaste AD weet onderhand wel wat ik leuk spul vind…). Mazzeltje, denk ik. Want als hiervoor al een wachtlijst ik, heb ik die niet gezien.
Het is met al een kleurrijk / druk horloge dus om de één of andere reden vind ik die tekst in de rehaut er dan wel bij passen… Bovendien scheelt het dat ik iets heb met Alinghi. Zou ik bevoordeeld zijn ?!
De goud-zwarte (goud = brons) heeft als oorspronkelijke referentie(s): M79012M-0001 icm M79030N-0003. Oftewel: het is een eigen referentie c.q. mod van de boutique edition met de zwarte.
Ik vind hem prachtig! Vandaar dat ik die nergens tegen kwam. Heb je beide horloges hiervoor aangeschaft en de boel door gewisseld of heeft men deze voor je samengesteld bij de boetiek?