NA Tudor FXD alinghi

Deze FXD al weer zo’n twee weken in bezit dus dan mag er ook best een NA van komen( voor degenen die 'm gemist hebben) al kan je er bijna niet omheen vanwege de vele foto’s die ik al hier op HF heb geplaatst.

Eigenlijk was ik helemaal niet op zoek naar dit model maar naar een blauwe BB36 smiley maar die zijn gewoon moeilijk te vinden in een nette staat. Toen kreeg ik via mijn zoon deze onder mijn neus met de opmerking 'is dit niets voor jou pa"
Maar weer even passen zo’n FXD, heb dit model al eerder gehad de MN22 en was eigenlijk wel zeer te spreken over deze carbon uitvoering.

Dus gelijk mee dat ding er zat een leuk bandje van DeLugs bij en de set is helemaal compleet.
Ook hier op HF gelijk nog een toffe Erika MN afgetroggeld en daar draag ik deze nu eigenlijk alleen maar op.
Dus zie hier mijn 70 gram nieuw geluk, een ideale werk, vakantie beater met een prachtige matte donkerblauwe plaat die soms wel zwart lijkt maar in het daglicht ook prachtig is. :wave:

24 likes

Gaaf Dan, geniet ervan! :muscle::ok_hand:

1 like

Nice, door die zwarte carbon kast net weer even anders!
Veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooie Tudor. Veel plezier ermee!

1 like

Mooie Tudor! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanschaf! Geniet ervan.

1 like

Leuk materiaal gebruik van Tudor en passend bij jouw omschreven gebruik. Functioneel en mooi :star_struck:! Geniet ervan.

1 like

:smiling_face::+1:t2:

We hebben deze FXD al veel voorbij zien komen de afgelopen weken Dan. En terecht. Vind deze erg goed bij je passen :heavy_check_mark:. Gefeliciteerd met de toffe NA en ik ben blij dat je weer Tudorist bent

Mooi, stoer. Gefeliciteerd.