NA: Tudor FXD

Overgenomen van @JulienL, nog in de stickers deze hele fijne Tudor FXD! Het wordt bij Tudor niet meer tool dan deze.

Niet kapot van de rubber en stoffen straps die erbij zitten dus vanochtend op een oude Crown & Buckle Chevron single pass strap gedaan. Beter.

61 likes

Gefeliciteerd, :ok_hand:

1 like

Lekker hoor, tof model.

1 like

Ultieme tool watch inderdaad, heel veel plezier ermee.

1 like

De mooiste! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd met je horloge !
Veel draag plezier.

1 like

Leuke Tudor. Die kleur is mooi. De single pass staat goed, maar heb jij niet dat het horloge dan te hoog op de pols komt te liggen? Dat heb ik altijd met automaten op nato`s.

1 like

Zo heel veel keuze welke banden je op de FXD zet heb je niet, is nu namelijk met fixed spring bars.

@watchcontext gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst

1 like

Lekker deze! :facepunch:t2:

Bijnanet zo mooi als de 925!

Aha, ik wist niet dat die nog bestonden.

1 like

Heel nice

Mooi hoor! Original MN Strap erbij en hij is af.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Tof van harte, zijn er niet heel veel op het HF!

Fantastisch model. Gefeliciteerd met je aanschaf en veel plezier ermee.

Nee, geen last van en/ of mogelijk ben ik iemand die daar geen van heeft (terwijl het wel gebeurd). Ik draag horloges, ook met stalen band, sowieso meestal wat losjes

Dank!

Ja, wat ik er fijn aan vind is dat het mede door de fixed lugs ook niet veel mogelijkheden biedt. Het heeft geen alternatieve functies of complicaties (behalve de click bezel) en er kunnen alleen maar straps op. Niet nadenken maar gaan.

1 like

Tx! In ieder geval meer tool dan alle andere (moderne) Tudors (waar ik ook van fan van ben hoor). De militaire link geeft het ook net dat extra cachet.

1 like

Grazie!

1 like