NA Tudor GMT

Gisteren mijn Sd43 van de hand gedaan en een nieuwe Tudor GMT aangeschaft via Crownguard in het zuiden des lands. Leuk gesprek gehad en ook echt te merken dat Ramon een echte liefhebber is top ervaring Erg blij deze klok weer eens wat anders waar Ik ook aan toe was. Kwaliteit en afwerking zijn ook erg goed dus nu genieten maar. een 1e foto

53 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst! Waarom heb je de Sd43 verkocht en deze Tudor genomen?

1 like

Gefeliciteerd!
Pracht NA

1 like

Topper

1 like

Prachtige GMT!! :ok_hand:

1 like

Lekkere NA! Ik zat ook al een tijdje naar de Tudor GMT te kijken en toen kwam ineens de Speedmaster op mijn pad. :wink: … mijn tijd komt nog wel.

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Congrats met de aanwinst. Er staat nog een heel schappelijk geprijsde hier in het blauw. Weet ik toevallig!

8 likes

Erg gaaf! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Tja, je wil niet inruilen …

:sunglasses:

Ik trouwens ook (nog!) niet hoor. :wink:

2 likes

Ja gaaf! Draagt erg fijn. Geniet ervan!

1 like

Mooie GMT,:ok_hand:veel plezier er mee!

1 like

Prachtige klok welke ik, naast de Pelagos, alsmaar meer begin te waarderen. Eerst een andere eruit…:wink:

Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Even opletten dat deze niet de Double date kuren gaat krijgen. Iemand die ik ken heeft hem laten service daarvoor maar heeft inmiddels wederom hetzelfde probleem.

1 like

Prachtige aanwinst! Veel draagplezier :blush:

1 like

Mooie klok, veel plezier ervan!

1 like

:thinking: … ik heb er wel eens last van, maar dan bel ik alsnog een van beiden even af of ik neem ze samen mee naar huis. Gezelligheid. :sunglasses:

Maar vertel eens @Boinkie, wat zijn “double date kuren” in de context van een Tudor GMT? Is er een dingetje wat stuk is/gaat/kan/…

4 likes

Mooie aanwinst, geniet er van!! :+1:

De eerste X GMTs hebben een probleempje gehad waarbij er, ogenschijnlijk willekeurig, af en toe de datum dubbel verzet werd. Dus van 2 naar 4 ipv 3 bijvoorbeeld.
Die van mij heeft dat ook gehad, is terug geweest naar Tudor, nooit meer last van gehad.

3 likes

Thanks! Weer wat geleerd, was mij nog niet bekend. :ok_hand:

2 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Was wat uitgekeken en wilde wat geld voor andere hobby vrijmaken. Ook dat rolex niet leverbaar geleuter bij de ad een beetje zat als je een ander model wil aanschaffen dan maar naar een ander merk overstappen wat makkelijk te koop is en ook kwalitatief mooi is. Was door een eerdere kennismaking erg verrast over tudor en
zeker geen spijt van.

6 likes