Van harte gefeliciteerd! Blijft een fenomenaal horloge!
Geniet ervan! Ik vond zelf het draag comfort ook meer dan prima hoor :). Die kleuren op de bezel zijn nog mooier dan die op de Rolex gmt Pepsi vind ik!
Gefeliciteerd! Mooi horloge….
Veel plezier ermee:blush:
Ik was al over alternatieven aan het nadenken mocht de bracelet niet lekker vallen. Ik zat te kijken naar full-waterproof straps (blijft toch een duiker) maar mogelijk beetje dressy (is mooi vintage ontwerp).
Dus mogelijk rubber of mooie canvas, of misschien een waterbestendige leer of rubber/leer combinatie.
Maar vooralsnog helemaal happy met het staal, dus misschien blijft ie wel zo
De mooiste Tudor volgens mij! Veel draagplezier gewenst.
Mooi man, gefeliciteerd. Hele toffe aanwinst, en past perfect in je ambitie voor een collectie van 2 of 3 horloges.
Prachtig horloge echt een topper.
Zelf een keertje bij SuperC mogen passen en sindsdien spookt deze ook bij mij door het hoofd.
Prachtig horloge, geniet er lekker van!
Van harte! Geniet van je aanwinst!!
Gefeliciteerd met je NA👌
En natuurlijk welkom bij de Tudor familie😉
Gefeliciteerd, top horloge. Veel draagplezier met je Tudor
Netjes Is een topper! Geniet er van
t Blijven heel goede horloges, en als hij goed op de pols past - en dat doet hij zo te zien, dus gefeliciteerd want dan heb je hopelijk jarenlang draagplezier
Mooi! Lekker van genieten man!
Was benieuwd waar je uiteindelijk voor zou gaan, al stond deze eigenlijk al direct boven aan je lijstje. Prachtig hoor.
Geniet ervan
echt prachtig mooi horloge. En de bevestiging zat uiteraard in het (proef)dragen. Ik heb echt totaal geen last van de omvang, dikte, etc, al has het nog even spannend hoe de bracelet zou dragen. Maar die is helemaal top, de 2 reservebanden die erbij zaten meteen verkocht.