NA: Tudor Grantour Date 20500N

Afgelopen vrijdag een mooie deal met Jeroen gesloten. Een ruil mijn Omega Seamaster Aqua terra Chronograph tegen zijn Tudor Grantour Date. Mijn Omega kreeg geen draagtijd bij mij, keek er alleen maar naar. Dus ik was op zoek naar een nieuw baasje voor de Omega via verkooptopic van HF. Wilde eigenlijk een Tudor BBB of Pelagos. Jeroen had de Tudor te koop via HF en gemaild of hij niet in was voor een ruil en zo is een deal ontstaan.

Ben zeer gecharmeerd van de Grantour Date, draagt uiterst comfortabel (al een paar dagen) met de lederen band en gave sluiting. Misschien nog de metalen band erbij.

11 likes

gefeliciteerd!!

2 likes

Mijn beste,

Een goede deal!!
Prachtig!!
Geniet er met volle teugen van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Pracht horloge…zelf ook gehad op staal eeg mooi, maar ja de flipperitus sloeg weer toe :wink:

Geniet ervan !

2 likes

Staat je goed Ed, en schitterende foto’s!! Draag hem in goede gezondheid en zodra ik nieuws heb over de stalen band weet jij het meteen :+1:

1 like

Mooie aanwinst. Van harte en veel draagplezier.

1 like

Mooie ruil, en nu maar hopen op veel draagtijd .

1 like

Superhorloge! Ik vind 'm ook heel mooi!
Veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst :thumbsup:

1 like

Mooi!! Stuk mooier/leuker als een BBB of een Pelagos vind ik zelf.

1 like

Wow nice! Congrats
Dit model is me eerder nog niet echt opgevallen!

1 like

Mooi, fris horloge !!! Proficiat en veel plezier ermee :+1:.

1 like

Heb je een wristshot?

1 like

Excuses voor de kwaliteit.

3 likes

Fraai!

1 like

Erg mooi! Veel plezier hier mee!
Een opvallende en tegelijkertijd rustige verschijning/uitstraling. Knap gedaan van Tudor.

1 like

Een erg mooie klok, veel plezier ervan! De band vind ik ook erg mooi!
En precies wat @wander026 zegt: opvallend en toch ingetogen. Dat zijn wat mij betreft de besten. :wink:

2 likes

Mooi👌. Gefeliciteerd en geniet er van, leuke deal

1 like