NA: Tudor Heritage Black Bay Fifty Eight

Goedemiddag op deze zonovergoten dinsdag! :sunny: :smile:

Sinds gisterenmiddag ben ik in het bezit van een prachtige Tudor, namelijk de Heritage Black Bay Fifty Eight, welke met zijn 39 mm diameter perfect is voor mijn 17,5 cm pols. Ik keek vorig jaar bij de lancering al uit naar deze Fifty Eight, omdat ik de “normale” Black Bay te fors vond met zijn 41 mm diameter en flinke lug-to-lug & dikte. De 58 is in alles net wat kleiner dan zijn grote broer en voelt daarom, naar mijn mening, beter aan. Niet te breed, niet te dik en niet te lang, gewoon perfect. Helaas was de 58 erg lastig te verkrijgen en al helemaal niet voor een nette prijs. Dus heb ik hem eind vorig jaar uit m’n hoofd proberen te zetten, maar hij bleef langskomen op de verschillende media en fora. Hij is nooit echt uit m’n gedachten verdwenen. Gistermiddag had ik eindelijk prijs en wel op dit forum! Geen minuut getwijfeld, toegeslagen en direct dezelfde dag kunnen afspreken om de overdracht te doen. Heel erg blij mee. Bedankt Harm! @Hamari :smile: :+1:

Dan nu enkele foto’s (net gemaakt):

Even klikken voor de full HD experience :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt voor het lezen/kijken. :blush:

70 likes

Congrats, mooie aanwinst.
Geniet ervan :+1:

2 likes

Supermooi, staat ook nog op mijn lijst. Enjoy!

1 like

Tof! Da’s een clean cut case of dikke mik. Erg tof.

Ik zie de foto’s op vintage leer graag tegemoet in dit topic. :grin:

1 like

Waarom draag jij klompen in 2019?

6 likes

Ho ho klompen zijn hip :muscle:t3:

1 like

Een niet veel voorkomende situatie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

On topic: gefeliciteerd met je mooie tudor! Veel draag plezier :muscle:t3:

3 likes

Wat is er mis met klompen?

1 like

Zo lang ze maar niet Zweeds zijn vind ik alles best.

1 like

Oerhollands en lekker makkelijk als je even naar buiten wil om van de zon te genieten voor het huis. :blush:

Haha, echt hilarisch een BB58 en Rolex OP met klompen erbij! Down to earth haute horlogerie zullen we maar zeggen :joy:

4 likes

You know it! :sunglasses:

1 like

Prachtige NA… geniet ervan. Klompen zijn ook top trouwens, de enige echte

1 like

Ik wilde iets over Nederland gaan roepen, maar je lijkt gelijk te hebben. De oudst bekende klomp komp uit de buurt van Amsterdam. :grin:

2 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige NA !
Geniet er van !

1 like

Zo lekker zeg…goed bezig! :ok_hand:

1 like

Hee Dennis,

Mooie klok!:ok_hand:

Geniet ervan.:slightly_smiling_face:

1 like

Erg benieuwd hoe deze er irl om de pols uitziet. Gefeliciteerd met deze knaller!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze oogstrelende tijdgenoot!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Super👍gefeliciteerd met je aankoop

1 like