Proficiat.
Die NATO is wel gaaf, staat ook heel erg mooi op het horloge. Have fun with it!!!
Mooie aanwinst en prettige stukje leesplezier.
Have fun wearing it!
Dank allen, na een uitstekende vrijdag avond en deels zaterdag nacht kan ik verklappen dat het horloge nog steeds bevaltā¦
Nice
Heel fraai!!!
Gaaf! Gefeliciteerd, als ik hem op de site had zien staan, dan was ik ook wel even gaan kijken!
Blijkbaar vindt iedereen dat ik bandjes te kort komā:grin:. Heeft iemand voor mij een goed adres om (verweerde) leren vintage horlogebandjes te kopen?
Zalig in combo met n vintage leren strap sidestitch.
Dat lijkt mij ook, of een Hirsch:
OT: prachtige alleskunnerš
leuk horloge, zeker met die Nato. veel draagplezier!!
Leuke write-up en erg fraai horloge! Tudor wordt hier meer en meer vertegenwoordigd.
Prachtig. Tudor komt niet zo vaak langs op het forum. Bedankt voor het delen.
Geestig! Beide toch bedankt voor het compliment. Wordt zeer gewaardeerd!
Ik dacht dat de laatste maanden best veel Black Bay & Pelagos geweld voorbij komt hier�
Je hebt gelijk. Logisch dat de exclusieve Tudor niet zo vaak besproken wordt als de āmindereā merken. Vandaar dat ze voor mijn gevoel niet zoveel langskomen.
Gewoon geweldig deze tudor Door zijn eenvoud geniet er van
Ja, dat gebeurt hier wel vaker. Heb in 3 maanden tijd 5 horloges gekocht. Dat is meer dan ik in de afgelopen 5 jaar heb gekocht.
Tudor is Prachtig! Geniet ervan!!
Begrijp ik heel goed. Vroeger vond ik rechte bandaanzetten onuitstaanbaar. Zelfs bij leren bandjes vond ik het veel mooier als deze goed aansloten op de kast. Ik weet niet precies wat ervoor heeft gezorgd dat ik het nu wel accepteer en bij dit horloge zelf erg gaaf vind, maar ik vermoed dat onderstaande plaatje er deels voor verantwoordelijk is;
fijne zondag!
Thx! Ik voel met je meeā¦